Beoordeeld op 19 januari 2020

Wij verbleven 1 nacht in Citizen M. Prima te lopen vanaf het station. Op de zevende verdieping is de check in waarbij we heel hartelijk geholpen werden en ook uitgebreide tips kregen over de must sees in de stad. Kamer echt prachtig. Enorm en lekker bed, regendouche . De kamer was erg schoon. Bediening van lampen en tv dmv I pad. Erg leuk.
Hotelbar op de zevende verdieping . Het is daar goed vertoeven . Diverse zithoeken die heel verschillend en smaakvol ingericht zijn. Ondertussen genietend van een cocktail en de mooie inrichting met kleurrijke accessoires.
Kortom: een uitstekend verblijf gehad in prachtig Kopenhagen ! Complimenten aan het hotel personeel. Mooie sfeer en enorm vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 14 november 2019

Leuk hotel in het centrum van Kopenhagen. Winkelstraten en bezienswaardigheden zijn op wandelafstand. Mooi uitzicht vanaf het balkon op de 7de verdieping. Prima service en lekker ontbijt! Prijs vs kwaliteit is gegarandeerd.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 22 oktober 2019

Met dochter een lang weekend in dit hotel verbleven. Zeer aangenaam en prrettig verblijf. Het personeel is uiterst attent, vriendelijk en relaxed. Hele fijne sfeer bij de check-in, het ontbijt, de bar. hebben goede en bruikbare tips voor eetgelegenheden (probeer Fiskebar in het meatdistrict). De bar is heel gezellig, in tegenstelling tot de meeste hotelbars. Het ontbijt is zeer uitgebreid met heerlijke verse ingredienten. Gezellig dat er ook gewoon mensen komen binnenlopen voor een kopje koffie of een biertje. Mooi uitzicht over de stad omdat de lobby op de 7e etage ligt. Kamers zijn netjes en efficient ingericht, heel schoon en proper. Beetje bijzonder met de ipad om alles te bedienen (gaat niet altijd vlekkeloos), heel stil in de kamer en goed donker. Een prima kraakhelder bed en een efficiënte grote douche. Zeer centraal gelegen (vlakblij metro en bussen). Ik vond het een aanrader. En bedankt Oscar en alle aardige barmannen voor de goede tips. Wij vonden het erg fijn.
Wel uiteindelijk een beetje duur. Kamer online geboekt, kwam ter plekke nog 59,30 bij per persoon belaasting (!) en het ontbijt. Alles bij elkaar 159,57 p.p. per kamer. Viel tegen. Verder alles kwalitatief helemaal prima!

Kamertip: 6e etage aan de achterkant (uitzicht op het dakterras), kamer 608 had ik, was heel fijn.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Prima locatie, vanuit vliegveld vlot en comfortabel met ov te bereiken, vlakbij Tivoli en andere bezienswaardigheden. Ook genoeg leuke eet- en drinktentjes in de buurt. Kamer klein, maar functioneel met smarttech en het bed is hemels. We hebben genoten van het ontbijt, het was een lekker en gezellig begin van de dag. Service is vriendelijk, maar deel van concept is self service, wat prima werkt.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 26 mei 2019

Het hotel staat op een strategische plek midden in het centrum aan het Raadhuisplein. Het heeft een levendige eigentijdse sfeer. De kamers zijn klein maar goed uitgerust, op het wastafeltje na, dat is echt te klein. Ook het schrijftafeltje is erg klein. Het bed is prima. Op website wordt vermeld dat er maar één soort kamer is. Dat is niet zo. Op de in elke kamer hangende verdiepingsplattegronden met vluchtroutes kun je zien dat er kamers in verschillende afmetingen zijn. Dat is misleidend. Eigenlijk wil je een wat ruimere kamer waar je elkaar niet steeds in de weg staat. De lobby op de zevende verdieping is druk, het ontbijt is een standaard buffet, maar goed. De entree aan de straat is nogal doods. In de hal staan fietsen die te gebruiken lijken te zijn maar ze staan er slechts als versiering. Ook misleidend. Samenvattend: een goed hotel maar eigenlijk een tikje te duur voor wat er geboden wordt.

Kamertip: Ga niet af op wat op de website staat maar boek een kamer ter plekke en vraag om een grote met twee ramen in plaats van slechts één.
Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken