“Segway met goede gidsen”
Beoordeling van Segway Tours Copenhagen

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 84,05*
Vanaf
2-Hour Copenhagen Segway Tour
Geclassificeerd als nr. 3 van 111 Outdooractiviteiten in Kopenhagen
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Kluisjes / opslag
2 juni 2017 beoordeeld

Tijdens onze trip naar Kopenhagen een lange tour gedaan. Ideaal dat je een helm met de stem van de gids opkrijgt. Daardoor hoor je veel over Kopenhagen terwijl je op een segway rondrijd. Een echte aanrader.

Lars T, Manager van Segway Tours Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2017

Thank you for your kind words. We always appreciate feedback from our Segway drivers! They help us stay sharp and to provide amazing Segway experiences.

Best regards,

Lars Thoning
Manager, Segway Tours Copenhagen

29 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke tour gehad en veel gezien! Ook de uitleg was top! met dank aan de vrolijke en gezellige tourgids Omar!

Lars T, Manager van Segway Tours Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2017

Thank you for the kind words. I will be sure to pass them on to Omar, who love hearing from his guests again afterwards! We hope you will come out with us again the next time you visit our lovely Copenhagen, so you can get to use your newly acquired Segway drivers license again.

Best regards,

Lars T

28 januari 2017 beoordeeld

leuke manier om de stad te leren kennen. Omar, de gids houdt rekening met wat je wilt zien en is best grappig. Een aanrader

MortenMalmros, Gæsteansvarlig van Segway Tours Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2017

Dear Joachim,

thank you so much for your lovely recommendation. Omar is a great guide - we agree.

Kind regards,
Ruaa Hana
Manager

6 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door het koude weer hadden m'n vriend en ik een privétour met nanna. Super vriendelijk en super gerustellend (het was de eerste keer op een Segway voor ons). Ze was fantastisch en liet ons leuke plekjes zien. Terug in het kantoor kregen we een drankje aangeboden en nog extra uitleg over de stad. Zeker een aanrader!!!

MortenMalmros, Owner van Segway Tours Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 januari 2017

Hi Astrid,

Thank you for a nice review
It means a world to us to know that you had a good time on a tour

Kind regards,
Morten Malmros
Owner

Bekijk meer beoordelingen
21 augustus 2016 beoordeeld

Reeds pak segway tours gedaan maar Amin is een super gids die je op een aangename manier door Kopenhagen loodst gedurende 2 uur... De helmen met luidsprekers zorgen dat je constant info krijgt en niet enkel op stopplaatsen... Een enorm stuk van Kopenhagen doorkruist en zo wisten we direct wat we nog te voet gedetailleerder wilden bekijken... Dat het regende namen we er bij... Thanks Amin you are great !

PVMalinsky, Manager van Segway Tours Copenhagen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2016

Hi Alain D,

thank you very much for your five-star review. We are always happy to get some feedback from our guests. It is nice to hear that you had a great time with us and on the Segway.
Sorry for the rain but at least you saw Copenhagen how it really is.

Best regards

Armin

Reizigers die Segway Tours Copenhagen bekeken, bekeken ook

In Segway Tours Copenhagen geweest? Deel je ervaringen!