Beoordeeld op 4 oktober 2017

Met travelbird een dubbele citytrip geboekt naar Kopenhagen en Malmö. Het hotel ligt op een 10 minuten wandelen van het centraal station van Kopenhagen. Ook het centrum is dichtbij en vlot bereikbaar. Het hotel biedt verhuur van fietsen aan, wat ik ten zeerste aanraad aangezien Kopenhagen een ideale fietsstad is. De kamer was proper en modern, eerder aan de kleine kant. Het ontbijt vond ik vrij simpel. Niet veel variatie, zoetekauwen zullen hier niet op hun wenken bediend worden... Personeel was vriendelijk en correct.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben een mooier uitzicht
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 augustus 2017

Prima hotel voor de prijs . Ik vind persoonlijk alle hotels vrij duur in Kopenhagen dus zo gezien viel deze best mee. Kleine kamer en kleine douche . Prima bed en kussen en de airco deed het ook goed. Ondanks dat het hotel naast het spoor ligt hadden we daar geen geluidsoverlast van. Ontbijt niet heel uitgebreid maar goed genoeg. Verschillende soorten broodjes en vleessoorten. Verder nog kaas , chocopasta, jam en een gekookt eitje. Koffie , thee en appelsap . Werd wel slecht opgeruimd of ze hadden het gewoon erg druk. Beneden kan je voor 20 kronen je bagage opslaan als je nog niet in je kamer kan of al eruit moet. Dit geld krijg je niet terug en je kan hem ook maar 1 keer open en dicht doen ! Zou dit hotel zeker weer boeken.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Hotel heeft alles wat je van een low-budgethotel mag verwachten. Kamers zijn heel netjes, maar heel erg klein, zelfs geen plaats om je kleren te leggen. Bed is ook piepklein. Ontbijt is in orde, maar basis. Geen bar, wel een "shop" waar je blikjes drank kan kopen. Personeel is correct en beleefd, maar niet echt vriendelijk. Ligging is goed, dichtbij station en Tivoli, maar daardoor is er ook veel lawaai. Perfect voor kort verblijf in Kopenhagen, als je alleen maar op de kamer komt om te slapen.
En low-budget? Voor Denemarken waarschijnlijk wel...

Beoordeeld op 9 augustus 2017

Het hotel ligt vlak bij het Tivoli (loopafstand ca. 5 min.) en is ideaal om alleen in te slapen en te ontbijten. De kamer is klein en het bed op het eerste gezicht ook, maar dat valt na een nachtje slapen reuze mee. Het personeel is uiterst vriendelijk.
Tegenover het hotel is een bushalte van de "Hop on - Hop off bus" (aanrader).
Is parkeergarage net naast het hotel tegen een redelijk tarief. (ca. € 38,= voor 2 dagen)

Beoordeeld op 7 augustus 2017

Ideaal als je met de trein vanaf het vliegveld bent gekomen (zonder overstappen, in ongeveer 15 minuten), het is dan nog ongeveer 10 minuten lopen naar het hotel. De check in verliep erg soepel en binnen no time waren we in de kamer. Deze was niet groot maar had voor ons alles wat we nodig hadden en was schoon. We hebben het ontbijt er niet bij genomen omdat we hier niet zulke goede dingen over hadden gelezen en het nog best duur was. Je moet dan wel eerst minimaal 10 minuten lopen voordat je ergens wat te eten kunt krijgen, maar dat vonden wij niet erg, daarna gewoon meteen de stad in.
Het hotel ligt wel wat verder van alles af, maar voor de prijs is het helemaal prima. Voor een hotel in het centrum betaal je veel meer.. Je kunt eventueel de bus pakken op zo'n 7 minuten lopen van het hotel, maar wij zijn naar de meeste plaatsen gewoon gelopen. Een fiets huren kan ook nog..