Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (797)
Beoordelingen filteren
797 resultaten
Waardering van reizigers
656
89
29
10
13
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
656
89
29
10
13
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 797 beoordelingen
Beoordeeld op 28 december 2015

Wij zijn hier met z'n drieën (2 volwassenen en 1 kind) de week voor Kerst geweest en het was absoluut een sprookje! Wij sliepen in een junior suite en keken uit op Tivoli met al zijn kleine kerstlichtjes. Tja, wat kan ik er van zeggen: de kamer was echt heerlijk om te verblijven, fantastische badkamer en 's avonds heerlijk de openhaard aan. De conciërge heeft ons haarfijn uitgelegd welke leuke bezienswaardigheden er allemaal waren in de stad. In Brasserie Nimb hebben we heerlijk gegeten en de tuinen van Tivoli waren adembenemend mooi. Het pretpark was een groot feest voor onze dochter, maar ook voor ons. Het was een stedentrip om nooit meer te vergeten. Absolute topservice in het hotel, wij zullen Nimb ook zeker aanraden bij onze vrienden en kennissen.

Datum van verblijf: december 2015
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank valmeininger24
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NimbHotel, General Manager van Nimb Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2015
Google-vertaling

Dear Valerie M

Thank you for your wonderful review! It is lovely to read how you enjoyed the hotel and the wonderful service.
We look forward to welcoming you back soon.

Sincerely,
Stephen

Stephen Meehan
General Manager
Nimb Copenhagen

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 7 maart 2020

Datum van verblijf: maart 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Maria Oldenbjerg, General Manager van Nimb Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 februari 2020

Datum van verblijf: februari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nimb Hotel, Andet van Nimb Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 februari 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde alleen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Nimb Hotel, Andet van Nimb Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2020
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NimbHotel, Gæsteansvarlig van Nimb Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken