“Top adresje !”

Keukens: Deens, Soepen
Dineropties: Ontbijt, Afhalen
Wijk: Binnenstad van Vesterbro
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere sandwiches gegeten, en de bediening is zeer vriendelijk. Hoewel ze ongetwijfeld veel toeristen over de vloer krijgen, is dit zeker geen toeristenval. Ze geven met plezier info over de stad. We hebben er ook een kaart van de stad gekregen en een leuke flyer met “things to do”

Datum van bezoek: juli 2018

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ideale gelegenheid om lekker te lunchen. Een vriendin & ik bestelde elk een tas soep & een sandwich. De eigenaar stelde zelf voor om een soep te delen, omdat dit nogal goed gevuld was en gelijk had hij! De sandwichen zijn super lekker! De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ze leggen de kaart uit & beantwoorden met plezier al jouw vragen. Het is een knusse zaak, waardoor er binnen maar max. 8 zitplaatsen zijn. Een leuk weetje, de poot van de tafel is een vuurtje waar je jou aan kan verwarmen. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
13 juli 2017 beoordeeld

Top broodjes, leuke ambiance en super service. Op afstand alles geregeld met Morten. Alles is top in de puntjes door hem geregeld. Echt een aanrader wanneer je in Kopenhagen bent.

Datum van bezoek: juli 2017
1 juli 2017 beoordeeld

Alles is perfect hier, eten is heerlijk. Vegetarisch broodje o.a. Is zeer smaakvol.
Zeer aardige bediening. Het broodje was het geld helemaal waard.
Er is veel zorg aan de inrichting besteedt!
Een plek waar we met een blij gevoel naar buiten gingen.
Els&Anton

Datum van bezoek: juni 2017
21 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht in een klein maar knus tentje. Midde in het centrum van Kopenhagen.
Bij binenkomst word je vriendelijk begroet, En krijg je een samenvatting van het menu.
Alles wat zij daar serveren is groot! Je hebt de keus om een broodje of soepje te delen. Daar hebben wij (mijn vriend en ik)  zeker gebruik van gemaakt.
De openingstijden zijn kort, van 11:00 tot 15:00. Zorg dat je er optijd bij bent, want dit mag je niet missen❤
Een broodje of soepje kost 60kr omgerekend 8 euro.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Grams Laekkerier bekeken, bekeken ook

In Grams Laekkerier geweest? Deel je ervaringen!