Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

2 nachten hier verbleven tijdens een city trip door kopenhagen. Prima hotel met vriendelijk personeel. Kamer was ruim en schoon. Ontbijt was niet inbegrepen in de prijs maar wat wij zagen vrij duur voor hetgeen geboden word. Bakkertjes genoeg in de omgeving voor ontbijt. De bar s'avonds is rustig en qua prijs wel weer goed.
Fietsverhuur werkt goed en is heerlijk door kopenhagen heen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 8 september 2019

Goed en leuk hotel. Modern ingericht! Wij hadden een superior kamer. Kamer en badkamer waren van goed formaat! Beiden worden elke dag schoongemaakt!
Ontbijt is goed en uitgebreid!
Personeel was ten alle tijden heel vriendelijk. Niets was teveel.
Ligging ten opzichte van luchthaven is zeer goed. Met metro maar 4 stops ( uitstappen bij öresund). Vanaf daar nog 5 min. lopen naar hotel.
Hotel ligt 15 min. fietsen van de binnenstad. Fietsverhuur mogelijk bij hotel. Zeker een aanrader. Je kunt ook uiteraard met de metro naar de stad toe.

Enige minpunt vonden wij dat het erg gehorig was in en rond het hotel. Zoals ook beschreven staat op de site zijn er elke dag ( dus ook in het weekend) bouwwerkzaamheden rond het hotel. Uitslapen is dus geen optie. Ook de gangen in het hotel zijn erg gehorig.

Ondanks het geluid hebben wij een TOP weekend in Kopenhagen gehad, mede dankzij dit hotel!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019 via mobiele applicatie

Perfecte locatie voor een city trip. Aan het strand en op 500m van de metro om dan 10 min later in het centrum van Kopenhagen te staan. Vriendelijke mensen en verzorgde kamers. Alsook 10 min via metro naar de luchthaven

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel is gebouwd midden in een hippe wijk. Prettige sfeer om Kopenhagen echt te beleven. Veel jonge mensen op straat, op loopafstand het strand en de metrolijn, supermarkt Lidl om de hoek, een aantal hippe strand/ eettentjes en je bent zo op het vliegveld of op de brug richting Zweden. Dus iets verder van het centrum (ongeveer 5 km), maar goed te doen met metro of fiets.

Hotelpersoneel vriendelijk! Fietsroute vanuit hotel ook mogelijk! Studio klein maar inclusief kitchenette. Modern ingericht met Scandinavisch design. Verder van alles voorzien dus compleet!

Ontbijt uitgebreid maar te druk. Vaak geen zitgelegenheid rond 8.30 uur. Iets meer tafeltjes zou een verbetering zijn.

Dakterras modern, maar mag nog wat aandacht krijgen qua aankleding, gevoel en sfeer.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 14 juli 2019

Na onze oversteek naar Malmö hadden we dit hotel gekozen voor onze laatste dag in Kopenhagen, omwille van de nabijgelegen metro en halverwege centrum en luchthaven.
Je bent op 5 minuten van de metro naar het hotel, de metro zelf passeert om de 8 minuten.
Het hotel zelf is sober en ligt in een zeer rustige buurt vlakbij het Amager Strandpark.
Wij waren er op een hete dag in het weekend en vele stadsbewoners kwamen dan ook genieten van het plaatselijke strand.
De kamer was uitgerust met een kookplaat en een tweede bed.
Er is tevens een bistro die dagschotels aanbiedt en andere gerechten tegen on-Deense prijzen.
Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: juni 2019