“Verrassende ervaringen”
Beoordeling van Vaekst

Vaekst
Geclassificeerd als nr. 75 van 2.926 Restaurants in Kopenhagen
Wijk: Indre By (binnenstad)
Wijk: Indre By (binnenstad)
8 september 2018 beoordeeld

Vanuit het hotel SP34 hebben we hier een diner gereserveerd. Helaas ging deze communicatie niet vlekkeloos dus we moesten onze plannen bijstellen.

Het restaurant heeft een rustieke atmosfeer, waarbij groeiende planten de boventoon voeren. We bestelden een fried pork en een grilled beef tenderloin. Beide gerechten waren mooi samengesteld en het vlees was voortreffelijk. Porties wel aan de kleine kant. Als bijgerechten de groene aardappel met cream en parmazaanse kaas. en een salade van geschaafde brocolli en kool. De bjgevoegde druifjes gaven een lkker contrast.

Als dessert kwam de chocolade sorbet langs. Ook hier weer een verrassend pakket van smaken.

Let op: als je niet van "trendy food" houdt, moet je hier niet zijn. Wil je experimenteren met smaken dan is dit "The place to go".

Datum van bezoek: september 2018

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig interieur, lekker eten.
Kaart is niet super uitgebreid, maar als je veel lust helemaal prima!
Wat duurder, maar zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: april 2018
3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten, een aantal extraatjes tussen de gerechten door en enorm goed personeel!! aanrader :D

Datum van bezoek: februari 2018
13 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met een kleine kaart, maar wel met bijzondere gerechten. Zeer behulpzaam personeel. De wijnen zijn ook dik in orde. Was een bijzondere ervaring met hqele sterke smaakcombinaties.

Datum van bezoek: oktober 2017
1 december 2016 beoordeeld

Na lange tijd nog eens een verfrissende kijk op de hedendaagse keuken met natuurprodukten, mooi gepresenteerd; een aanrader waard

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Vaekst bekeken, bekeken ook

Kopenhagen, Zeeland

In Vaekst geweest? Deel je ervaringen!