Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke Lego attracties en voor de kinderen een topper!

Mooi attractiepark, voor kinderen een toppertje. Park is wel al iets ouder maar mooi onderhouden en ... meer lezen

Beoordeeld op 3 september 2020

Populaire tours & activiteiten in en om Billund
vanaf US$ 159,22
Meer info
Beoordeeld op 28 augustus 2020

leuke dag gehad met kinderen in de leeftijd van 4/6 en 10 jaar. voor alle leeftijden is er wat te doen. voor de oudste ook nog wat leuke achtbanen. Park is wel wat verouderd maar dat drukte de pret niet. Veel horeca gesloten maar er was voldoende open voor het aantal bezoekers.
Overal desinfectie aanwezig wat je verplicht bent te gebruiken voordat je een attractie in stapt.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 26 augustus 2020

Bezocht in augustus. Dat is de rustige periode omdat de Denen zelf al weer naar school gaan en dat merkte je ook. Nergens langer dan 10 minuten in de rij gestaan. Wellicht ook mede doordat ze vanwege corona minder mensen toelieten, maar prima dus. Handen desinfecteren voor en na elke attractie. Afstand houden is vooral een ding van mensen zelf en daar is de een nou eenmaal beter in dan de ander. Veel attracties voor kleine kinderen. Kind van 4 kon bijna overal in (op een paar achtbanen na) maar ook voor kind van 1 genoeg te beleven. Ook een paar leuke originele attracties die ik niet eerder ergens had gezien (o.a brandweerspel, spuitboten, water turbo racers, ninjago ride). Wij hadden onbeperkt entree. 1,5 dag was voldoende om alles te doen maar we zijn uiteindelijk 1 hele dag en 3x een halve dag geweest. Topper voor kinderen in de basisschool leeftijd.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 27 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer leuke ervaring en met de de dochter ideaal. Ook voor ons ouders werd er mooi aan ons gedacht. Mooi en verzorgd allemaal

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Een dagje in legoland geweest met een kleuter in Corona tijd. Overal staan desinfectie pompje, bij binnenkomst van elke attractie en ook weer als je eruit komt. (En er wordt ook daadwerkelijk veelvuldig gebruik van gemaakt!) In de rijen staan netjes strepen, waardoor een rij soms lang lijkt maar wel heel snel gaat. De Duplo-speeltuin gaat af en toen dicht en wordt dan bespoten met ontsmettingsmiddel.
Kindlief heeft genoten, er waren veel meer kleuterproof activiteiten dan dat ik vooraf had bedacht.
Eten/drinken is duur en niet perse lekker.
Wij namen na afloop een compleet uitgeput maar uitermate gelukkig kind mee naar huis (en hebben zelf ook onwijs genoten!)!

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 1 december 2019 via mobiele applicatie

Deze stond al redelijk lang op het verlanglijstje en nu kunnen we hem eindelijk afvinken. De dag dat wij er waren was het heel slecht weer! Veel regen maar gelukkig ook af en toe droog. We zijn met eigen vervoer gegaan en het parkeren bij het park is prima. Wij konden zelfs praktisch voor de entree staan. Met onze voorgeprintte tickets en gratis entree met de bon uit de pcl agenda waren we snel binnen. Park zelf vonden wij wat tegenvallen, de attracties zijn vooral voor kids tm 8, maar het “Lego Madurodam” is prachtig en trok de meeste aandacht van onze zoon. Voor honden is het park een drama.. ja, ze mogen mee maar echt nergens naar binnen! Zit je op het terras onder een parasol van het restaurant in weer en wind met je bordje.. en nee, daar hebben ze geen excuus voor. Ook niet omdat je hond in een rugzak zit vanwege handicap. Jammer dus. Ook de Lego store is een no go.. daar is trouwens niets aan gemist want waar wij dachten een enorme variatie aan Lego dozen te aanschouwen, bleken er maar een zeer beperkt aanbod te zijn. Snel naar de warme auto terug dus en op naar Lego house!! Dat is wel een aanrader met een prachtige winkel!

Datum van activiteit: oktober 2019