Beoordeeld op 14 december 2016 via mobiele applicatie

Keurig hotel op 15 minuten loopafstand van het busstation in Aarhus. Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt(voor ieders wat wils.) Ook het diner was erg goed. Wel een beperkte keuze.
Prachtig uitzicht op de kust.

Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 september 2016

ruime parking en een mooi uitzicht over het water. het ontbijt is echt prima en meer dan genoeg keuze. Van luxe broodjes tot muesli en alles wat er tussen zit. Het bed is echt heel goed. zoiets als pocket vering o.i.d. Echt een top hotel.

Kamertip: Aan de waterkant heb je een fenomenaal uitzicht, tevens terras erbij.
  • Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Mark F, Direktør van Helnan Marselis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Dear Tony B,

Thank you for the nice review.

We would be pleased to welcoming you again in the future.

Best regards

Mark Fisher

Beoordeeld op 21 mei 2016

Onderweg naar Noorwegen zijn wij hier een nacht gebleven. Prima ontvangst, een heel aardige meneer aan de balie, met gevoel voor humor. Mooie kamer met prachtig uitzicht en goede bedden. Heerlijk om het geluid van de golven te horen. Na een vermoeiende dag wilden wij niet op zoek gaan naar een restaurant dus hebben wij in het hotel nog wat gegeten. Dit vond ik best prijzig. Nice place for a short stay. Good beds, Beautiful view, sound of the waves very soothing. Restaurant a bit expensive for what you get.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 25 april 2016

We zijn samen een weekend in hotel Marselis. De kamer is ruim voldoende. Uitstekende bedden en twee lekkere fauteuiltjes. Het hotel staat als vier sterren te boek, in onze beleving is drie sterren voldoende. Er is geen koffie of thee voorziening op de kamer wat wij als een gemis ervaren. Het restaurant is op zondag gesloten! De menu kaart van het restaurant is heel beperkt. Ondanks dit kunnen we dit hotel zeker aanbevelen

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juni 2015 via mobiele applicatie

De ontvangst is vriendelijk en professioneel. Het meubilair is een beetje ouderwets, het geeft een 70er jaren stijl weer. Je zou het oubollig kunnen vinden. Het uitzicht over de baai is prachtig. De kamer is verder sober: kleine dunne handdoeken, een matig bed. Het ontbijt is okay, niet bijzonder maar echt voldoende. Al met al helemaal geen onaardig hotel, maar wel erg duur voor hetgeen er geboden wordt.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Mark F, Direktør van Helnan Marselis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2015

Dear Leen S,

Thank you for the review of your stay at Marselis Hotel - Aarhus.

The hotel is built in 1967 of very famous architects Friis & Moltke. We renovated the hotel in 2009 with new furniture, upgrading of bathrooms etc.

All our prices is very competitive with our colleagues and we do offer very good offers in different periods.

Wish you a pleasant summer in beautiful Amsterdam.

Best regards

Mark Fisher