“Heerlijk Deens eten, wel grote porties!!”
Beoordeling van Raadhuus Kafeen

Raadhuus Kafeen
Geclassificeerd als nr. 13 van 524 Restaurants in Aarhus
26 juli 2017 beoordeeld

'S avonds met z'n tweeën gaan eten bij Raadhuus Kafeen, omdat het goed stond aangeschreven. Dat klopte helemaal! Vriendelijk en behulpzaam personeel in een goed en sfeervol restaurant. Heerlijk genoten van pasteitjes,vis en vlees met toebehoren. Allemaal prima verzorgd, feestje op het bord en heel smakelijk.
Let wel op, als je normaal aan een voor- en hoofdgerecht genoeg hebt in een restaurant, deel dan samen één voorgerecht en neem vervolgens ieder een hoofdgerecht...
Wij kregen het (hoe lekker ook!!) niet op....maar zijn we in de buurt gaan we beslist terug!!

Schrijf een beoordeling

25 maart 2017 beoordeeld

Het Raadhuus Kafeen is druk, vol, maar daarmee zeker niet onprettig. Het personeel ervaren, goedlachs en vriendelijk. Ons tafeltje, tussen een tafel aan de muur en een langere tafel met een gezelschap werd aangekondigd als het romantische hoekje.
De kaart is niet super uitgebreid, maar bevat meer dan voldoende keuze. dit keer gekozen voor alleen een hoofdgerecht en nagerecht. Als hoofdgerechten te Zalm (gebakken, met romige spinazie en aardappeltjes en rundvlees met groentes. Heerlijk, ruime porties.Ook de nagerechten waren lekker. Irish coffee en Raadhuus pancakes met o.a. Gran Marnier creme. Aanrader voor wie een beetje een Deens gevoel wil hebben tijdens het eten in Aarhus.

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten na bezoekje openluchtmuseum. Aanpassingen in het menu waren geen enkel probleem. Personeel bood zelfs aan om extra uitleg te geven over de (binnen) stad nadat ze ons bezig zag met de plattegronden. De aanwijzing op gevolgd en een prachtige namiddag in Århus gehad.
Echt een aanrader voor een lunch uit de Deense keuken.

31 juli 2016 beoordeeld

Het kleinste lunchmenu genomen, gemarineerde haring met kruidnagel en een eigeel, gebakken scholltje met deens brood. Daarna traag gegaard varkensvlees en ik vermoed gekookt varkensvlees.
Daarna een mooi stuk kaas. Dit alles met een vlotte en erg professionele bediening en vlug opgediend.
Wel is het zo dat de menu 's avonds groter is,maar dit is blijkbaar op veel plaatsen zo

5 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met een groep mensen. Deense collega's adviseerden om geen voorgerecht te nemen. Ze hadden gelijk. Enorme grote portie.

Reizigers die Raadhuus Kafeen bekeken, bekeken ook

Aarhus, East Jutland

In Raadhuus Kafeen geweest? Deel je ervaringen!