“Een juweeltje op wandelafstand van het centrum.”
Beoordeling van Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Snelle hap in Aarhus
16 augustus 2018 beoordeeld

Dit was voor mij de gezelligste plek in de stad. Aarhus Street Food is ondergebracht in een oude hangar. Je vindt er werkelijk alles om te eten: Vietnamees, Mexicaans, Thai tot zelfs street food van Uganda. Omdat dit laatste ons totaal vreemd was, hebben we hiervoor gekozen en we hebben erg lekker gegeten. Je kan zowel binnen als buiten zitten. Drankjes haal je buiten uit andere trucks. Vooral 's avonds is dit een topper. Alle Denen lijken hier af te spreken voor een gezellige avond uit. Een absoluut pareltje van deze stad!

Let wel: het is niet omdat je hier street food in een hangar bestelt, dat de prijzen niet hoog liggen. Dit is en blijft Scandinavië en eten voor een paar euro's bestaat hier niet.

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op weg naar aros kwamen we deze plaats tegen even de boel verkend en verassend goed gegeten voor weinig geld

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook Århus doet mee met de trend van foodmarkets. In de voormalige Århus Hall zijn nu diverse food stands gevestigd met voor ieder wat wils. Van hamburgers, fish & chips, Thais, Mexicaans, ijs, smoothies, etc. Dus keuze genoeg. Van volledige maaltijden tot dagelijks wisselende kleine hapjes. En met de mogelijkheid om zowel binnen als buiten te zitten en te genieten van het eten en de gezellige sfeer. Prijs is acceptabel. Dus ben je in Århus, loop er dan vooral eens binnen!

3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel keuze, heerlijk eten, goede sfeer, ruime buiten omgeving. Absoluut een aanrader! Twee keer gegeten, twee keer erg verrast.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De food hall bezocht en een prima risotto gegeten. Het is niet erg groot en er zijn niet echt bijzondere dingen te vinden. Maar voor een simpele maaltijd in een leuke omgeving zit je goed.

Reizigers die Aarhus Street Food bekeken, bekeken ook

Aarhus, East Jutland

In Aarhus Street Food geweest? Deel je ervaringen!