“Authentiek vietnamees”
Beoordeling van Pho C&P

Pho C&P
Geclassificeerd als nr. 6 van 622 Restaurants in Aarhus
24 juni 2018 beoordeeld

Echt bijzonder smakelijk gegeten. Is de authentieke vietnamese keuken, ruime keus op de kaart een vlotte bediening.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. De maand specialiteit. Soep met eend en rundvlees. A1 op de menu. Een aanrader. Met erbij verse koriander en basilicum bladeren. Prima en goedkoop. Het is wel erg druk dus reserveren lijkt me aan te raden maar we hadden toch plaats voor 4 zonder dat.

7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere keer weer fantastisch eten voor een zeer vriendelijke prijs. Het is een eetcafé achtig restaurantje dat meestal vol zit met zowel jongeren als ouderen. Gezellig informeel genieten van heerlijk eten. Voor mij absoluut nummer 1 in Aarhus

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, net zoals in Vietnam. Bediening is snel en het voelt als een uitje naar Vietnam in Aarhus :)

Aanrader!

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gerechten die we gekozen hadden zagen er goed uit en smaakten prima! We kregen ons eten vlot. Het Vietnamese biertje smaakte er prima bij.

Reizigers die Pho C&P bekeken, bekeken ook

Aarhus, East Jutland

In Pho C&P geweest? Deel je ervaringen!