“Heerlijk verblijf in een fantastische villa”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van POROS THEA VILLA

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Heerlijk verblijf in een fantastische villa”
Beoordeeld op 25 mei 2016 voor een verblijf in april 2016

Mijn man en ik hebben in april een week in de villa verbleven. We hadden een paar dagen van te voren pas geboekt, maar dat was geen probleem. Tonia was zelf niet aanwezig tijdens ons verblijf, maar haar nicht Rena heeft de check in en check out heel goed verzorgd.
De villa is hoog op een berg gelegen en zodra je het hek binnen rijdt, heb je het idee van thuis zijn en rust. Het huis is nieuw, heeft een prettige atmosfeer en is gezellig ingericht. Rondom zijn diverse terrassen, zodat je altijd schaduw dan wel zon kunt hebben. Het uitzicht is werkelijk fantastisch! En de zon werkte ook goed mee, zodat we heerlijk op de ligbedjes hebben kunnen liggen. Vanwege de hoge ligging is een auto wel aan te bevelen. Omdat we er niet alleen voor vakantie waren, was het wel wat onhandig dat er geen wifi in de villa is.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: Prettig huis met heel mooi uitzicht.
Minpunten: Geen wifi.
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
26 mei 2016
Thanks so much for the positive review. From now on wifi is available on the house, for future guests. Hope you will be back soon!

Tonia
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren