“Uitstekend ”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier lunchen en hebben het oed bevonden. Quinoa salade was heel lekker en fris. Lekkere ansjovis en goede bediening.

Datum van bezoek: augustus 2021
Sakis M, Ιδιοκτήτης van Oasis Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you very much for taking the time to write about your experience! Hope to visit again Oasis tavern and taste and the other dishes of our menu!

4 augustus 2021 beoordeeld

Alles was perfect, lekker eten, goede wijn, snelle service en leuk personeel
Op aanraden van Stavros (onze schipper) hier heen gegaan!

Als het kan komen wij zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2021
Sakis M, Ιδιοκτήτης van Oasis Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Thank you so much for sharing your experience with us! Hearing that you had such a great experience is the best thing we could hope for! We look forward to serving you for many years to come!

30 juli 2021 beoordeeld

Zeer aangenaam en goed restaurant
leuke omgeving aan het water en prima bediening
hier kan je lekkere vis en vlees gerechten eten
de steak is hier super

Datum van bezoek: juli 2021
Sakis M, Ιδιοκτήτης van Oasis Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2021

Thank you so much for taking the time to leave us your review! We are so glad to hear that you had a great time to our restaurant. Hope to see you soon!

7 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. We hadden als hoofdgerecht beide risotto besteld. Een aantal jaren geleden heb ik op een ander Grieks eiland (paros) hele lekkere rode bieten risotto gehad. Hier zag ik het ook op de menu kaart staan en was benieuwd of het hier net zo lekker zou zijn, dat was zeker zo, echt een aanrader. Verder had mn vriend risotto met champions, ook die was erg goed. Het terras heeft een mooi uitzicht over de zee.

Datum van bezoek: september 2020
Sakis_Mit, Ιδιοκτήτης van Oasis Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2020

Thank you so much for sharing your experience with us! It's so great that you enjoyed our rizzottos. Hope to visit us again and taste and the other dishes of our menu.

20 augustus 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten bij het gezellige Oasis. De bediening was meer dan vriendelijk en de seafood risotto is zeker aan te bevelen. Ik heb nog nooit een seafood gerecht op waar zoveel (goede) zeevruchten in zatten, een echte aanrader dus!

Groetjes van de Poseidon

Datum van bezoek: augustus 2020
Sakis_Mit, Ιδιοκτήτης van Oasis Tavern, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Thank you very much for your great review! We work really hard to offer the best food in the best possible environment, so we are happy to see that reflected on your last visit. Hope to visit us again on your next trip to Poros island.

Reizigers die Oasis Tavern bekeken, bekeken ook

Poros, Saronische Eilanden

Poros, Saronische Eilanden

In Oasis Tavern geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.