“Heerlijk vers. Gezellig vriendelijk”
Beoordeling van Poseidon restaurant

Poseidon restaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 78 Restaurants in Poros
Keukens: Grieks, Grill
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op Poros bent is dit restaurant een Must Visit.

Uitgebreide kaart, vers eten, mooie en gezellige inrichting, vriendelijke medewerkers. Iedere dag verse vis. Heerlijke sfeer.
Mooie zonsondergang iedere avond.
Top

Datum van bezoek: augustus 2021

5 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig!
Wat een prachtig restaurant. Op t terras is het heerlijk, in de zon of schaduw. De kaart is afwisselend met veel verse vis en authentieke gerechten. Zeer vriendelijke bediening. Ruime keus bovendien uit heerlijke desserts. Kortom, een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2021
26 juli 2021 beoordeeld

Per toeval ontdekten we Poseidon restaurant. Als laatste in de rij langs de kade van Poros, is het wellicht het best restaurant om te gast te zijn!
Het terras zat overladen vol, maar toch konden we er nog bij ... en men vergat ons vooral niet terwijl we aan het wachten waren.
De vis die we bestelden was zeer lekker klaar gemaakt, super vers en met lekkere groentjes erbij.
Van onze appetizers hadden we wat over ... we vroegen of we het mochten meenemen en ook dat was geen probleem.
Echt een aanrader! De vrouw des huizes is Nederlandse, leuk om een babbel met haar te slaan!

Datum van bezoek: juli 2021
23 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en lekker restaurant. Wij hebben er heerlijk gegeten. Zeker de moeite om hier eens langs te gaan. Ze spreken er ook Nederlands.

Datum van bezoek: juli 2021
24 juni 2021 beoordeeld

2 jaar geleden geweest, nu al 2 dagen van de nieuwe kaart kunnen proeven. Heerlijk! Verse vis, mooi gegarneerd, sauzen en olie in balans, echt fantastisch.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Poseidon restaurant bekeken, bekeken ook

Poros, Saronische Eilanden
Poros, Saronische Eilanden

In Poseidon restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.