“Te gast in echt Grieks dorp”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
13 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Te gast in echt Grieks dorp”
Beoordeeld op 5 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Wij hebben geweldige 5 dagen doorgebracht in dit huis. Het huis is ruim, netjes en alles wat je nodig hebt is er. De gastvrouw/heer wonen zelf (in de zomer) op de bovenverdieping. Zij waren zeer hartelijk en behulpzaam. We hebben boeiende gesprekken gevoerd. Het is een bijzondere ervaring om te gast te zijn in een authentiek Grieks dorp. Je moet echter wel goed afwegen of dit is wat je zoekt. Kratero is een afgelegen dorp in schitterende bergomgeving zonder enige vorm van toerisme. Koeien (en buren) wandelen door je achtertuin. Afgezien van een kafeneion op het dorpsplein is er "niets". 's Avonds op het plein is het erg gezellig en je raakt makkelijk aan de praat met de inwoners. Voor boodschappen moet je naar Florina, 12 km verderop. Op 60 km afstand zijn de prachtige Prespameren, zeer de moeite waard. Het huis is prima, maar wel wat gehorig en je privacy is beperkt. De wifi werkt niet of nauwelijks. Voor kinderen zou ik het niet aanraden. Maar voor iedereen die een bijzondere ervaring zoekt als boven beschreven: zeker doen!! Wij hebben genoten.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
22 nov 2017
Χάρηκα που απολαύσατε μια ξεχωριστή, αυθεντική εμπειρία στο Κρατερό με τους φιλόξενους κατοίκους του. Θα χαρούμε όλοι να σας δούμε πάλι, κάποτε στο μέλλον και να συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren