Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (669)
Beoordelingen filteren
669 resultaten
Waardering van reizigers
269
255
94
31
20
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
269
255
94
31
20
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 669 beoordelingen
28 april 2012 beoordeeld

In februari 2012 kreeg ik van Porto Palace per mail een bedankt bevestiging van mijn boeking (10 dagen in juni voor een internationaal congres, dat daar ook plaatsvindt en dat voor afgesproken congresprijs).
Deze week blijkt het hotel vol te raken door andere juni-gasten en willen de dames en heren niet meer hun kamers verhuren voor de afgesproken prijs voor het congres (ong. de helft). Dus kregen veel deelnemers aan het congres de boodschap per mail: boeking is nu geannuleerd! Als u een kamer bij ons wilt: verandering van prijs en geen garantie op een kamer!
Hoe het hotel van binnen eruit ziet interesseert mij niet meer. Ik heb een andere hotel geboekt.
Dit is het ergste wat een hotel kan bieden: geen garantie bij boeking en superbotte reactie naar de gedupeerde klanten.
Dit soort praktijk moet meteen worden gestraft.

  • Verbleef: april 2012, reisde voor zaken
    • Service
Bedank Emmanuelle R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PortoThessaloniki, General Manager van Porto Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2012
Google-vertaling

Dear Ms. Radar,

thank you for taking time to write a review on your experience. Nonetheless, we are really disappointed with the distorted version of the facts you have mentioned in your review. None of the CIEF participants received a booking confirmation without having paid a deposit, and all of them had a deadline to do so. Apparently, we had no news from you before the option expiration date and this is why we proceeded with the room cancellation.
The reason why you were given a different price is because the standard rooms were sold out by the time you communicated with us and we had to offer you one of the next available room type. We are also surprised that you went into trouble opening a tripadvisor account in order to communicate such a negative impression of the hotel, before your issue was resolved.
Anyhow, as I see that your reservation is confirmed in our system and a deposit has been mad, please let us know whether you have eventually booked at another hotel, as we really face room availability issues at those date. If so, please come in contact with our reservation department, in order to proceed with the booking cancellation, rather than informing us through a review.
We will be delighted to welcome you to Porto Palace Hotel and offer you an unforgettable hospitality experience , if you finally choose to stay with us.

Sincerely,
Konstantina Mamada

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vicky Z, Concierge Executive van Porto Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vicky Z, Concierge Executive van Porto Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde voor zaken
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vicky Z, Concierge Executive van Porto Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Vicky Z, Concierge Executive van Porto Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken