15 februari 2017 beoordeeld

Prijs kwaliteit is in verhouding, en een steenworp van het centrum. Alles is in de buurt. Grote en mooie kamer. Vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon, en de bediening is goed. Als je wat wilt weten, dan luisterd men daar goed en geeft je een goed antwoord. Kom hier zeker terug.

Kamertip: Vraag kamer niet op de hoofdweg zijde als je rust wilt hebben. Maar verget niet dat dit een stad is, en daar wordt geleefd.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

Hotel ligt vlakbij het Forum. Erg gastvrije eigenaar en personeel, kamers netjes maar een klein beetje verouderd. Koffiebar met gratig koffie en thee vervangt prima het ontbijt als je even broodjes haalt. Er is geen lift maar ze bieden je direct aan je koffers te dragen. Als je niet heel luxe hoeft te zitten, en van wat klassiek getint houdt is dit prima hotel!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
21 juni 2015 beoordeeld

Mooi centraal gelegen, op loopafstand van Aristoteles straat waar de bus stopt vanaf het vliegveld. Leuk buurtje met restaurantjes en cafeetjes. Uitzicht op het forum. Vriendelijk behulp zaak personeel, prima kamers.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
14 juni 2015 beoordeeld

Het hotel ligt zeer centraal bij het Forum, Aristolesplein en Egnatiastraat. Vanuit daar was praktisch alles te belopen en zo niet, voldoende bushaltes om de hoek. Het personeel is uiterst behulpzaam, heeft ons veel goede tips gegeven voor restaurants (zoals Blé), bussen en strand (Neo Epifates). Er is gratis koffie, thee en koekjes, WIFI werkt prima en via de computers op de begane grond kun je alvast online inchecken en bij de balie je boardingcard printen, erg handig!

We moesten wel even zoeken om het hotel te vinden. Het bed was vrij hard. Je hebt wel wat last van straatgeluiden, maar met oordopjes prima te doen.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
13 juni 2014 beoordeeld

We verbleven 2 x 2 nachten in dit hotel in mei en juni 2014. In 1998 logeerden we hier ook. Nu is het hotel helemaal gerenoveerd, alles geschilderd, nieuwe badkamer en de bedden waren pas een week ervoor geleverd. De oude baas, zijn zoon en het personeel zijn allen even vriendelijk en behulpzaam. De ligging is uitstekend om de stad te verkennen en in de buurt zijn veel cafeetjes met gezellige terrassen.

Kamertip: Kamers op de binnentuin zijn rustiger.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met vrienden