“Lekker tussendoortje gegeten”

Geclassificeerd als nr. 32 van 1.105 Restaurants in Thessaloniki
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste dag in Thessaloniki bij dit restaurant gaan eten het was nog vroeg en het terras was nog onbezet. Genoten van heerlijks Grieks brood met tapenade. Verder een aardappelsalade die heerlijk gekruid was gegeten. Dit in combinatie met een Grieks wijntje. Vriendelijke bediening en lekker eten.

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig tegengekomen bij het struinen door Thessaloniki.
Het eten was prima, de ober had al aangekondigd dat het portie gegrilde inktvis niet heel groot was.
Bleek inderdaad erg klein te zijn maar erg smaakvol. Verder absoluut niets op het eten of de bediening aan te merken.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige avond gehad, met goed eten voor de prijs en uitstekende bediening. En ook nog een spontane dans voorstelling tijdens de life muziek.

palati-1, Ιδιοκτήτης van Palati, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2016

Dear our guest ,
Thank you very much for your comment.
We hope to welcome you soon at the Palati in Thessaloniki.

Thank you very much.

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit vonden wij zo zo. Als we het een cijfer mochten geven kreeg het een 6. Souflaki was erg droog, gevulde burger met kaas niet goed en lekker door gebakken. Ik vroeg zelf om een aanrader en gaf aan dat ik absoluut geen droog vlees wou. Kreeg als advies gevulde kipfilet. Die was helaas heel erg droog ondanks dat er spek en kaas in zat. Weet zeker dat je voor de zelfde prijs ergens anders echt lekker Grieks kan eten.

18 april 2016 beoordeeld

wanneer ik deze foto's vergelijk met het echte, valt me dit dik tegen!
voor het ladadika district vind ik de prijzen ook te hoog, en het aanbod is maar matig!
Wij hadden oa een salade genomen en die was afgewerkt met een volledige pot mayonaise erbovenop! maw teveel is teveel!
Pas op, het personeel is vriendelijk en het eten was redelijk, maar je kan voor minder geld in het ladadika district véél beter gaan!

Reizigers die Palati bekeken, bekeken ook

Thessaloniki, Thessaloniki Region

In Palati geweest? Deel je ervaringen!