“Typisch griekse gezelligheid”

Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
6 november 2017 beoordeeld

Heel veel keuze en porties meer dan voldoende. Zij hebben je ook indien je denkt niet voldoende of juist teveel te bestellen. Heel lekker!!! Een aanrader!

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was ons door de hotelreceptioniste aangeraden. Het bleek een goede keus. Bij aankomst nog net een tafel voor 2 kunnen krijgen. Reserveren doen ze niet. Dus we hadden geluk. De bediening was vlot. Soms te vlot want we bestelden onze starters en hoofdgerechten, die dan ook prompt allemaal tegelijk op tafel kwamen. De tip is dus om starters eerst te bestellen en dan later het hoofdmenu. Eten was verder prima en entourage op het pleintje ook. Typisch Grieks zomeravond sfeer.

25 juni 2017 beoordeeld

Erg leuk restaurant met heerlijk Grieks eten. Het is gelegen op een gezellig pleintje en in een wijkje van meerdere restaurantjes. Ruime keuze uit verschillende Griekse hapjes, prima service en leuk live muziek. Echt een aanrader en vlakbij ons hotel gelegen.

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk lunch gehad. Met zijn 4en 6 mezes besteld en dit was voldoende. De pork steaks waren heerlijk en ook de lasagne rolls waren top.

24 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens een keuze gemaakt uit de uitgebreide kaart, overloopt de ober uw keuze door in het Engels uit te leggen.
Wij kozen voor 10 gerechten. Vlees, vis en groenten. Allemaal zeer lekkere mezze en wat mij opviel was de puurheid van de producten. Waar ikzelf van hou!

Reizigers die Full tou Meze bekeken, bekeken ook

Thessaloniki, Thessaloniki Region

In Full tou Meze geweest? Deel je ervaringen!