Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 79
Geen aanbetaling vereist
Hotels.com
US$ 79
Word beloond met One Key
Priceline
US$ 68
Expedia.comUS$ 79
Skyscanner.com
Agoda.comUS$ 75
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.028)
Beoordelingen filteren
1.028 resultaten
Waardering van reizigers
411
396
147
51
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
411
396
147
51
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.028 beoordelingen
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeer goed gelegen, pal aan de haven. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig.
De kamers zijn zeker ok en het ontbijt is in orde.
Een Engelstalige zender naast de Griekse tv-zenders zou een pluspunt zijn.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde alleen
Bedank single59
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GROUP-AIROTEL, Manager van Airotel Galaxy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2019
Google-vertaling

Dear guest
Thank you for staying with us! We appreciate your kind feedback and we are looking forward to seeing you again in a future visit in Kavala


Sincerely
George Skliris
Manager of Airotel Galaxy

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Parkeren was een drama. Hoewel ruim vantevoren geboekt en laten weten dat we onze geladen auto bij het hotel willen parkeren bleek bij onze aankomst geen enkel plek beschikbaar. De jongen van het hotel moest het even met zijn manager bespreken voor een oplossing. Uiteindelijk verwees hij ons naar een openbare parkeerplek, zo'n 750 meter verderop. Dus het zou terug lopen worden. Gedwongen ben ik toch noch gaan rijden om de gemoederen niet meer om hoog te laten lopen. Een maal daar bleek dat ook vol te zijn en ik moest dus weer terug rijden. Dit allemaal na ongeveer 1000 km te hebben gereden. Na veel ophef van mijn kant kon ik de auto bij het hotel laten met de sleutels van de auto. Want het zou de hele nacht verplaatsen worden.
Vervolgens zijn we naar onze kamer gegaan. Om de geblunder van het parkeren goed te maken kregen we een kamer aan de zee zijde. Mooi. Uitzicht midden in de nacht met een suf hoofd. Een maal in de kamer was er een welkomscomité van een grote kakkerlak. De vrouw natuurlijk helemaal over stuur ha ha...
We hebben aangegeven dat ze hiervoor rekening moeten houden. Niets gegaan.
Ontbijt? Wat zal ik zeggen... Je kan boven op de roof openbuffet eten opscheppen. Veel assortiment een keuze maar niets was kwalitatief in orde. Kwestie van smaak? Misschien. Maar ik denk dat ik een doorsnee verwachting heb gehad van een hotel als deze.
Bij het uitchecken gaven we nog een keer aan over de onhygiënische toestand. Leuk. Sorry. A.u.b uw rekening...
Al met al teleurstelling.

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank mehmetb705
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager van Airotel Galaxy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2016
Google-vertaling

Dear Mehmet,
Thank you for choosing to stay at the Airotel Galaxy Hotel whilst in Kavala. Your feedback is extremely important to us and we must apologize if our service was not all that it should have been. Any comments that help us maintain our standards are warmly welcomed and we truly appreciate your taking the time to share your feedback. We are sorry about the issue in order to find a parking. Our Reception Team is always present to help the guests and recommend another possibility. We would like to inform you that all the disinfections have been completed as planned and the above issue is due to a single circumstance after the procedures. Let me inform you that we make continuously and constantly changes to our breakfast buffet and I am sure that the new presentation and products will reach your expectations. Your comments have been shared with everyone here, as providing an excellent hospitality at every level is one of the cornerstones of what we offer in the Airotel Group. It is regrettable if that was not your experience. We really hope you will give us another chance to cut a better figure and look forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Nikoleta Kaneli

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager van Airotel Galaxy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GROUP-AIROTEL, Hotel Manager van Airotel Galaxy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
GROUP-AIROTEL, Assistant Hotel Manager van Airotel Galaxy, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken