TripAdvisor

Beoordeeld op 25 mei 2019
yentlvbakel
Eindhoven, Nederland
via mobiele applicatie
Mooi strand vooral ook het naast gelegen Azzuro beach !

Beoordeeld op 6 augustus 2018
55yvonnev
Klaaswaal, Nederland
Lees alle 237 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Zakynthos
vanaf US$ 28,38
vanaf US$ 136,23
vanaf US$ 35,60
vanaf US$ 68,11
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Hier tijdens onze vakantie dit jaar een bezoek gebracht. Net als tijdens onze vakantie 5 jaar geleden.
5 jaar geleden kwamen hier alleen locals en een paar toeristen. Je had hier genoeg bedjes etc. Dit jaar vonden wij het vreselijk. Het is rennen voor de bedjes als er 1 vrij komt. En als je pech hebt betalen andere mensen de verhuurders om bedjes voor hun te reserveren. De prijzen bij de bar zijn omhoog geschoten.(nou had ik dit wel verwacht). Wij hebben hier wat gegeten en zijn vertrokken. Dit stukje strand is schitterend maar verliest zijn charmes aan de massa toerisme die helaas ook Zakynthos heeft getroffen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wil je een strandbedje op dit overvolle strand zorg dan dat je er voor 12 uur bent. Voor de kinderen een leuke plek om te snorkelen bij Porto Azzuro. Leuk terras bij Porto Azzuro beach bar. Twee keer geluncht maar zeer ongeïnteresseerd personeel en dat is erg jammer. Ga in zee staan en zie de prachtige omgeving.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg druk stukje Zakynthos. Met moeite een plekje kunnen vinden om te parkeren. Veel ligbedjes met parasol. Prima. Maar al vroeg alles vol. Dezelfde baai als Porto Azzuro en deze is prachtig. Je kun ver de zee in lopen dus ideaal voor kinderen. Het restaurant was 1 van de mindere tijdens onze vakantie. We hebben hier geluncht. Je krijgt vooral veel, maar niet echt smaakvol. Tegen overigens een prijs die gemiddeld hoger ligt dan elders op het eiland.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 25 mei 2019 via mobiele applicatie

Wij kozen voor een plek achterin bij de rotsen, gewoon op 't zand wat prima te doen was in het voorseizoen. De ligbedden bij het naastgelegen restaurant zagen er overigens heerlijk uit. Je kan heel ver de zee in lopen die in mei al een heerlijk temperatuurtje heeft. Al met al leuke plek om te bezoeken.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Leuke strand tent en prachtig helder water, ook leuk om te snorkelen ! Gezellige muziek en mooie luxe strandbedjes. Er loopt ook veel personeel rond om te bedienen en ze hebben lekkere gerechten op de kaart.

Datum van activiteit: juli 2018