Opslaan

Audreydankelman
België
Lees alle 280 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Zakynthos
vanaf US$ 184,02
vanaf US$ 71,77
vanaf US$ 35,71
Beoordeeld op 2 augustus 2020 via mobiele applicatie

Heel mooie klif met helderblauw water. Wij waren er rond 15u en toen was het wel vrij druk. Om van het platform in de klif te springen, moest je toen even aanschuiven. Wel heerlijk om in het water te dobberen en op de rotsen van het zonnetje te genieten.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 16 januari 2020

Heel erg mooi strand, je kan er wel enkel alleen gaan liggen als je betaalt. Buiten als je op de rotsen zelf gaat liggen.

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2019 via mobiele applicatie

Leuk strand bij ons was het wel helemaal leeg. Het heeft wel een mooi uitzicht en je kan er heerlijk liggen.

Tip: neem rubberen schoenen mee. Dit is handig voor heel Zakynthos dus het geld waard.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2019

Het is een rotsstrand, heel mooi! Waterschoenen wel aan te raden want je loopt op de rotsen het water in. Ook terug. Met blote voeten kan het wat glad zijn. De ligbedden zijn hier gratis. Ze hebben standaard ligbedden met lekkere zachte kussens, maar ook hangende. Heerlijk wat een luxe!
Diverse horeca gelegenheden in de buurt. Dit strand is volgens mij nog redelijk onontdekt want het is hier heerlijk rustig.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019

Het was wel even een tour om er te komen met de auto maar route was heel mooi en porta roxa viel ons zeker niet tegen. Heel mooie uitzichten lekkere restaurantjes (wij zaten 1e heel goeie prijs kwaliteit verhouding alleen slome bediening). leukste plekje om te liggen is restaurantje strandtent waar je zee in kan met duikplank. Relaxte sfeer lekkere loungemuziek en ook hier prima prijs kwaliteit verhouding. je moet wel betalen voor de strandbedjes en toen wij er waren was erg druk met italiaanse toeristen en die zijn luidruchtig maar de mooie views en lekkere zwemmen maakte veel goed. Aanrader!

Datum van activiteit: september 2019