TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Zakynthos
vanaf US$ 28,42
vanaf US$ 68,21
vanaf US$ 79,58
vanaf US$ 33,01
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

We zijn hier speciaal naar toe gegaan om te snorkelen.
We hebben bij het eerste restaurant dat je tegen komt geparkeerd en daar ook een hapje gegeten (pita giros en broodje hamburger, was wel aardig).
Als je wat gebruikt in het restaurant mag je gratis gebruik maken van de ligbedden.
Wij zijn niet via de rotsen in zee gegaan, maar zijn even naar de ‘duikplank’ gelopen, daar kun je er wat makkelijker in en uit.
Het snorkelen was matig (zoals op heel Zakynthos!), wel mooi helder water, wat vis maar verder weinig te zien.
Wel lekker gelegen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij waren zo blij dat we de gok hadden genomen want konden weinig vinden over dit plekje. Maar wat is het hier mooi!
Duiken vanaf de rots met een gemaakte duikplank, snorkelen langs de rotsen en schommelmatrassen om in te relaxen en te genieten van de prachtige zonsondegang!
Dit moeten meer mensen weten!!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuke plek! Veel mooier en minder druk dan z’n (bekendere?) buurman. Bij de achterste twee strandtenten kan je prima de zee in. Ook vanaf een hoge springplank. Erg mooie baai!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Via de kustweg vanaf Porto Limnionas bereikte wij binnen 10 minuten Porto Roxa. Hier zitten 3 strandtenten en wij parkeerden bij de middelste.

We werden uitermate vriendelijk ontvangen en begeleid naar de gratis bedjes. We bestelden rode wijn maar kregen een kannetje rosé en dat hebben we lekker opgedronken. Soms maakt dat niet uit ;-). De meeste bedjes zijn oud en zien er niet fris uit, maar als je goed kijkt staan er her en der ook grijze bedjes met aluminium onderstel en die zijn nog netjes. De schommelbedden zijn er ook nog steeds, maar ook die zijn aan vervanging toe.

Het uitzicht is prachtig en doordat je wat hoger ligt voel je een heerlijk briesje. Er kan goed gesnorkeld worden maar het is wel een toer om het water in te komen via rotsen waar een sterke stroming staat. Het was er overigens helemaal niet druk.

We hebben boven gegeten waar de bediening wederom zeer vriendelijk was. Mijn vriend had de salade van de chef die heerlijk vers was, en ik had een varkenskarbonade die echt super goed gekruid was. Bij de karbonade werd friet geserveerd die met de hand gesneden was!! Na het eten kregen we een klein Grieks gebakje van het huis, heerlijk!

Volgens mij is dit een van de mooiste plekken van Zakynthos, alleen is er veel te lang niet geïnvesteerd. Heel zonde!

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 26 mei 2019 via mobiele applicatie

Alleen rotsen, je kan hier nier zwemmen. Bedjes heel afthans, hier wilde wij niet op liggen dus na 5min weer vertrokken!

Datum van activiteit: mei 2019