Hoogtepunten uit beoordelingen
Heerlijk strandje

De weg ernaar toe is vreselijk, over zandpad met veel kuilen en soms ook echt steil naar beneden ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
maaikev_12
Amsterdam, Nederland
Mooi strand

We twijfelde om naar dit strand te gaan vanwege de wisselende reacties, toch de gok genomen. En het ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
biancaR3093
via mobiele applicatie
Lees alle 696 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Zakynthos
vanaf US$ 134,92
vanaf US$ 28,11
vanaf US$ 67,46
vanaf US$ 35,13
Beoordeeld op 6 september 2019

Wij kregen in het hotel al te horen dat het niet echt bijzonder was, maar dat het uitzicht er best leuk is. Van te voren lazen wij ook dat het een zandstrand zou zijn. Zij raden ons ook aan pas de 2e afslag te nemen naar Dafni Beach (vanuit Argassi) zo gezegd zo gedaan. Dit vonden wij een vresselijke weg waar je echt geen tegenliggers tegen moed komen. (de eerste afslag moet dus nog erger zijn) We konden gelukkig gratis parkeren en en er waren gratis ligbedjes. Dit was bij het naastgelegen Tavern niet zo. Er zijn 2 wegen naar dit toch wel kiezelstrand. Maar als je een weg heb gekozen moet je ook via deze weg weer terug. Want een verbinding is er niet. Wij hebben wat gesnorkeld. Maar helaas was er niet veel te zien. De schildpad ei nesten waren wel erg leuk om te zien.

Beoordeeld op 23 augustus 2019

Na het lezen van de reviews besloten wij te willen gaan snorkelen daar. Tja, niet heel veel te zien. Het koraal is een beetje dood (2019). Verder de strandtenten zoals fish taverna, denken te commercieel. Tip, zeg gewoon dat dit je tweede is dat je er bent, en loop door. Kies zelf je strandtent uit. Het is jouw vakantie toch?

Als je een hele dag wilt vertoeven op een strand, dan is dit prima. Je hoeft er niet naartoe om er te gaan snorkelen.

Beoordeeld op 13 augustus 2019

Dafni beach is mooi, maar ga niet bij Fish Tavern Antonis liggen. Als je in de buurt parkeert moet je blijkbaar ook direct gebruikmaken van de faciliteiten. Het was er ontzettend druk en je lag er echt hutje mutje, wij wilden graag verder lopen naar iets anders op het strand waar het rustiger was. Er stond gelijk een serveerster om ons te vertellen dat dit niet de bedoeling was omdat we onze auto bij hen hadden geparkeerd. Vervolgens elke keer als we opstonden met z'n tweeën stond de serveerster direct bij ons en wij voelden ons erg in de gaten gehouden. Het eten was prima maar best duur en de service was slecht, het eten werd als het ware bijna neergegooid op tafel.. wij hebben toen afgerekend en zijn naar huis gegaan. Zorg dat je bij aankomst bij Dafni beach niet direct parkeert aan de rechterkant, dit is waar Fish Tavern Antonis ligt. Luister ook niet naar het mannetje op de scooter want hij werkt voor hen en lokt je als het ware naar binnen al lijkt dit niet zo. Rijd even verder rechtdoor op het smalle weggetje, daar vind je restaurants ook met bedjes waar het aanzienlijk rustiger is.

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heerlijk relax op een bedje, muziekje, drankje, hapje. Twee bedjes met parasol voor €6
Nah dat kennen wij niet op Zandvoort. Zee, zon, voldoende gratis parkeerplek. Wat wil je nog meer

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

We twijfelden of de weg er naar toe begaanbaar was met onze huurauto (Peugeot 108), maar dit was prima te doen. Aan het eind van de prachtige slingerweg is een parkeerplaats, welke “beveiligd” wordt door een aardige man die je wegwijs maakt in dit natuurgebied. Het kost je -indien je wilt- slechts een kleine fooi bij vertrek.

Bij het strand werden we bij een van de tavernes ontvangen door een uitermate vriendelijke dame die ons nogmaals uitleg gaf over het gebied en de schildpadden die hier hun nesten maken. Wij waren hier rond tien uur in de ochtend, op dit tijdstip heb je nog voldoende keus wat betreft een fijne plek. Onder de bomen is veel schaduw wat erg prettig is op een hete zomerdag. Tip: neem waterschoenen mee want het zand kan ontzettend heet zijn!

Je kunt makkelijk de zee in komen, het water loopt zeer geleidelijk af. In het begin liggen er wat grote kiezelstenen maar verder bestaat de bodem uit zand.

Leuk om hier te snorkelen; bij de stenen in het water zijn een hoop vissen te zien.