Google
vanaf US$ 65,15
vanaf US$ 33,70
vanaf US$ 44,93
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De trekpleister van Zakynthos maar stelt eigenlijk niet zo veel voor. Wij hebben het van bovenaf gezien en er waren heel veel toeristen. Er zijn veel mooiere plekken. Al met al leuk maar niet geweldig

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 2 september 2019 via mobiele applicatie

Het is wel een bezoek waard, het is een prachtig uitzicht op een azuurblauwe baai. Het shipwreck is goed te zien al zou ik er eerder met een bootje naartoe gaan.
Een tip is: de weg die je eigenlijk niet in mag, toch gewoon door te rijden en dan te parkeren vlakbij het uitkijkpunt. Scheelt je toch 1,2 km omlaag en weer naar boven lopen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn met de boot rondom het eiland gevaren, waar je o.a. langs het Shipwreck kwam. Het was erg druk! Op een gegeven moment moesten we op tijd weer weg want de volgende overvolle toeristenboot kwam eraan. Persoonlijk had ik het mooier gevonden om het schip vanaf de zee te zien en er niet bij te kunnen. De glorie gaat er vanaf, en teveel toeristen waardoor je op elke foto met andere toeristen staat.
Wij vonden de tweede zwemstop fantastisch bij de Keri caves. Heerlijk en helder water! Zeker een aanrader om hier wel in te gaan zwemmen.
Boottocht duurt ongeveer 8 uur, maar aan het einde heb je het ook wel gehad.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019 via mobiele applicatie

Vanaf de cliff het wrak bekijken... Vanaf het parkeerterrein naar rechts lopen! Vanaf een klein 'balkonnetje' dat boven het cliff hangt kan je het wrak zien. Hiervoor staat soms een gigantische rijVerwacht er niet teveel van! Ik zou hem lekker overslaan. Verder is het uitzicht prachtig!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 mei 2019 via mobiele applicatie

Net als alle andere toeristen op naar Navagio voor het uitzicht op het scheepswrak. Per ongeluk goed gereden en ook per ongeluk links af het pad op ipv rechts. Na een poosje klauteren geen wrak te zien, wel andere fantastische uitzichten!
Op P-terrein toch ook maar naar rechts, via stenen, rotsen en beplanting op een adembenemd mooi uitzichtpunt gekomen. Met mooi zicht op het wrak, de Blue caves en Navagiobeach. Vele kleuren helder blauwe zee, prachtig!
Je moet geen last hebben van hoogtevrees, de randen en afgrond zijn gevaarlijk dichtbij.

Datum van activiteit: mei 2019