“Mooie plek met prachtig uitzicht!”
Beoordeling van To Meraki

To Meraki
Geclassificeerd als nr. 17 van 785 Restaurants in Zakynthos
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de avond vanaf schemering bij dit restaurant gegeten. Het je hebt uitzicht op Tsilivi en de zee. Wij aten in de tuin. Rond tien uur werd er vuurwerk op het strand afgestoken, waar wij een prima uitzicht op hadden. Vooraf krijg je brood en bruschetta van het huis en achteraf kregen wij ook een dessert van het huis. Als voorgerecht een lekkere pancetta en als hoofdgerecht twee heerlijke stoofpotten. Enige minpuntje was dat men niet vaak langs kwam voor drankjes, maar dat is bijna overal op het eiland het geval. Voor ruim 35 euro gegeten, wat ons betreft underpriced.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als voorafje brood en bruchetta gegeten. Daarna kwam de hoofdmaaltijd wat grote porties zijn en lekker toetje. Vriendelijk personeel en volgens mij wordt je door de eigenaar naar je hotel gebracht en opgehaald. We zaten helaas binnen omdat het weer het niet toe liet om buiten te gaan zitten. Volgende keer gaan we lekker naar buiten van het uitzicht genieten.

15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tip van eigenaar van het appartement dream studio’s , waar wij verblijven, zijn wij hier gaan eten. Ondanks de aangeboden lift lekker gaan lopen. Hier eten is een feestje, zoveel smaakexplosies en gigantische porties. Teveel en te lekker!! De eigenaar van het restaurant wilde ons ook weer terug brengen. Service ten top. Morgen gaan we weer!

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt in de watten gelegd en hier moet je een keer gegeten hebben. Grote porties en voor weinig geld. Uitzicht is prachtig en mensen zijn vriendelijk en beleeft.

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie vanwege een prachtig uitzicht over de zee. Eten viel ons wat tegen en ook de bediening was wat traag met afruimen tafel.

Reizigers die To Meraki bekeken, bekeken ook

Zakynthos Town, Zakynthos

In To Meraki geweest? Deel je ervaringen!