Beoordeeld op 18 augustus 2019

Geweldig uitzicht te mooi om waar te zijn.
Fris groot zwembad en een plaatje van een huis.
Goed onderhouden door eigennaar. Ook tijdens je verblijf.
Perfecte vakantie gehad echt q- time met het gezin.
Rust ruimte en het ruizen vd zee.
Omgeving prachtig met mooie blauw/groene zee.
Leuke dorpjes in de buurt.
Een aanrader!

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Alles aanwezig voor een heerlijke ontspannen vakantie. Mooie omgeving, prachtige locatie, prima huis, heerlijk zwembad, privé strandje, overal lekker eten, leuke gastheer en genoeg mogelijkheden om wat te ondernemen in de omgeving. Genoten met ons gezin met 2 pubers! Dus dat wil wat zeggen ;-)

Beoordeeld op 15 augustus 2019

We hebben erg genoten van ons verblijf op Amarandos Villas, prachtige locatie, ook lekker dicht bij het strand. Voorzien van alle luxe. We hadden de villa linksachter, genaamd George. We hebben hier overdag lekker kunnen ontspannen aan het zwembad. Er valt niks op aan te merken!

Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met ons gezin met twee jonge meiden geweest. Water hebben een heerlijke vakantie gehad! En wat een prachtig uitzicht! Appartement is ruim van alle gemakken voorzien. De huisbaas was erg vriendelijk en deed alles om je thuis te laten voelen. Wat ons betreft echt een aanrader voor jong en oud!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 augustus 2019

Wat hebben wij een heerlijke tijd gehad in Amarandos Villas! We hadden een voorste villa en het uitzicht is werkelijk fantastisch. Vanuit het zwembad zo over zee uitkijken en zelfs nog geluk gehad en dolfijnen gezien! Sorry Stathis, geen foto... De locatie is heerlijk rustig en een leuke taverne op loopafstand. Een idyllische plek voor een geweldige vakantie en met een gastheer Stathis die er alles aan doet om het naar je zin te maken. Niets is teveel gevraagd.
Het eiland is ook schitterend, zeer vriendelijke mensen en prachtige stranden. Vakantie had nog veel langer mogen duren, hebben genoten en komen graag terug!

Datum van verblijf: juli 2019