Beoordeeld op 14 mei 2018

Wij, twee volwassenen en twee tieners, zijn in de meivakantie naar Amarandos Villas geweest. Een prima huis met een zalig zwembad en een fantastisch uitzicht. De eerste ochtend daalde er tijdens het ontbijt echt een gevoel van rust over ons heen. Op een paar honderd meter heb je een piepklein baaitje waar je prima kunt zwemmen en snorkelen. Een iets groter strand met restaurant ligt nog iets verder weg, aan het einde van de onverharde weg. Het seizoen start in mei, dus vele eigenaren zijn nog aan het klussen en afstoffen. Het restaurantje aan het einde van de weg ging bijvoorbeeld pas halverwege onze week open. Kom je voor gezellige drukte en vertier, dan is de meivakantie niet erg ideaal ;). Qua weer hadden wij mazzel, temperaturen ronde de 30 graden en vol zon. Toen we vertrokken, ging het regenen.
De witte stranden en de ongelooflijk blauwe zee aan de westkust, moet je gezien hebben. Ook de waterval bij Nidri (in het voorjaar nog een echte waterval) is een leuk uitstapje en in de plaatsjes Nidri en Vassiliki zijn gezellig met haar restaurantjes en winkeltjes.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 mei 2018

Mooie plek. Natuur ik overweldigend, je blijft over zee uitkijken. Huisjes zijn compleet, misschien wat eenvoudig in de uitvoering. Maar het zwembad en de zee maken alles goed. Je kunt goed uit eten gaan in Sivota. Restaurant Stavros beviel ons erg goed.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

Geweldige vakantie gehad. De ligging en het uitzicht zijn fantastisch. Ondanks het einde van het seizoen waren de mensen nog steeds vriendelijk. De meeste restaurants in de buurt waren gewoon geopend, sommige wel erg stil. De villa is binnen niet echt luxe maar wel ruim en de uitrusting voldoet. Alles wordt goedgemaakt door het uitzicht en het privé zwembad. Wij kijken met veel genoegen terug op ons verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2017 via mobiele applicatie

Een top locatie, wakker worden met uitzicht op zee. Het geluid van de zee in een rustige omgeving. Top villa met prive zwembad met uitzicht op zee. Heerlijk genieten met een eigenaar die zeer vriendelijk is en altijd klaar voor je staat. Een top verblijf gehad echt aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 11 oktober 2017

Soms zie je foto's en blijkt het in het echt tegen te vallen. Bij Amarandos Villas is het precies omgekeerd. In het echt was het nog beter dan de foto's. Elke dag in slaap vallen en wakker worden met geluid van de zee. Puur genieten elke dag weer van de omgeving, het prive zwembad en het mooie weer. Het is een ideale plek om tot rust te komen. Het is dat ik geen schrijver ben maar anders zo dit een ideale plek zijn om een boek te schrijven.

Datum van verblijf: oktober 2017