“Klasseverschil.”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je niet meteen een fles , maar een glaasje wijn besteld , zal je merken dat de gastvrijheid opeens een stuk minder wordt . De opeens norse gastheer laat de bediening dan over aan het personeel , zodat hij zich kan inzetten voor de gasten waaraan hij meer verdiend.
Op het personeel is overigens niets aan te merken .
En als je dan om de rekening vraagt en hij vindt de fooi te gering , laat hij dit ook nog eens met een negatief gebaar merken ! Eten was overigens goed !

1 juli 2017 beoordeeld

Als vaste klanten van een reisburo krijgen we jaarlijks bij boeking een vouche voor een diner voor twee personen. Per bestemming krijgen we dan de keus tussen diverse restaurants. In Vathi op Ithaca was er helaas geen keus,we konden enkel naar Sirines. Toen bij de bestelling de patroon merkte dat we van dat voucher gebruik wilden maken veranderde hij meteen van houding: nors en afgemeten werden de schotels neergezet. De zo geroemde Griekse gastvrijheid hebben we nog niet eerder zoveel geweld aangedaan zien worden. En dat terwijl we al ruim 30 jaar het zo goed gewend zijn. Bedrijfsfoutje, zullen we maar zeggen.

9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook hier weer "typical Greek food" wat je overal ziet, maar deze is echt beter! Porties zijn sowieso aantrekkelijk (geen berg vlees) maar mooi opgemaakte borden met Grieks kwaliteirs eten. Een souvlaki is hier toch net met meer smaak en variatie klaar gemaakt. Leuk straatje om te zitten en zelfs op een regenachtige middag werd gewoon de hele zaak verbouwd om toch op een leuke manier zoveel mogelijk gasten te laten genieten.

28 mei 2015 beoordeeld

Heerlijk eten, niet aan de toeristische opleverde maar een straatje er achter. goed vlees, vriendelijke bediening, heerlijke Griekse salade en prima prijs kwaliteitverhouding.

23 juni 2014 beoordeeld

In Vathi heb je talloze restaurants, maar velen zijn erg gericht op de toeristen en liggen aan de doorgaande weg. Dit restaurant echter ligt in een binnenstraatje, met een geweldig leuk terras. Je ziet van alles gebeuren terwijl de sfeer intiem en knus is. Het eten is ook nog eens bijzonder lekker. Niet de standaard gerechten maar ook specialiteiten zoals een gegrilde tentakel.

• Sfeer

Reizigers die Sirines bekeken, bekeken ook

In Sirines geweest? Deel je ervaringen!