“Een absolute aanrader”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje strand, de trap op en verwend worden met een heerlijke verse zeebaars, gegrilde groente en homemade friet. Op verzoek werd de vis ontdaan van graten. Heel (klant)vriendelijke bediening en dat alles voor nog geen € 15 per persoon, incl. drankje!

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

tijdens ons verblijf op Kefalonia 3 keer naar dit heerlijke strand geweest. Al vrij vroeg in het seizoen (midden april) hebben ze hier strandbedjes. Heerlijk geluncht met verse producten. Zeker een aanrader!

11 oktober 2017 beoordeeld

Niet duur, eten goed genoeg. Lekkere witte wijn. Wel dooreten, want voor- en hoofdgerechten komen snel achter elkaar.

8 oktober 2017 beoordeeld

Tussen het zwemmen en zonnen door op Petani Beach hebben wij hier 2x lekker geluncht. Er is een zeer uitgebreide menu kaart met voor ieder wat wils. Wij hebben de fish for 2 besteld, dit gerecht stelde niet zoveel voor, je krijgt 2 visjes en dat is het. De tweede keer lunch hebben wij calamaris en een tonijn salade besteld, beide goed. Nadeel waren de vele wespen op dit terras. Het personeel is vriendelijk.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier vaak geluncht als wij op het strand lagen.. heeeeerlijk eten echt den aanrader super bediening ook als het propvol zit met mensen echt een aanrader

Reizigers die Erasmia to Petani bekeken, bekeken ook

In Erasmia to Petani geweest? Deel je ervaringen!