Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft alles wat nodig is voor een super vakantie!!
Mooie slaapplek,smakelijk eten en drinken, proper,zwembad,strand,alles binnen handbereik
Het personeel is klantvriendelijk,niets is hen te veel!

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 mei 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Professioneel en vriendelijk personeel. Schoon en netjes. Kleinschalig en vriendelijke uitstraling. Geen massagevoel. Strand prachtig. Mooie wandeling naar Parga. Als je niet goed ter been bent kun je de watertaxi nemen. Aanrader!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 16 november 2017

één week in Valtos Beach hotel gezeten. We hadden een van de kamers boven het restaurant en die was mega. We lazen wat mindere recenties over deze kamer (te dicht bij de wasserette et veel geluidsoverlast. boven de bar met extra geluidsoverlast). Maar wij hebben niets van dat alles gemerkt en hebben er een leuke week gehad. Stadje is wel druk. met heel veel leuke restaurantjes. Hotel was inclusief ontbijt en dat was uitstekend geregeld met veel variatie en keuze

• Verbleef: september 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn net terug uit Parga. Hotel is netjes, schoon. Onze kamer was ergens achterin, 70!traptreden omhoog. Douche klein maar schoon. Maar wij dachten eerst dat het een voordeelkamer was, maar dat was niet zo. Ontbijt is erg eenzijdig, minicroissants, wit en bruin brood,en bergen koekjes, mini plakjes kaas, kalkoen wat geperst is, en hele,hele vette gebakken eieren en omeletten. Dus heb ik veel yoghurt en meloen gegeten. Diner is erg goed.Personeel is zeer vriendelijk. Maar een tweede keer gaan wij er niet naar toe.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 september 2017 via mobiele applicatie

Een hotel gerund door een echt Griekse familie. Hotel gebouwd tegen een berg aan, je moet goed te been zijn en er rekening mee houden dat er geen lift aanwezig is.
Wij parkeerde de auto voor het hotel en voordat wij het wisten kregen wij hulp bij het naar boven brengen van onze koffers, super service en zeer prettig. Kamers zijn tov het restaurant, wel wat geüpdatet, maar simpel en een oude badkamer. Het was er zeer schoon, wat door zeer vriendelijke en correcte dames werd uitgevoerd. Geen WiFi en slecht bereik op de kamer was minder. Daar en tegen hadden wij een balkon met vrij uitzicht over de baai en op het kasteel, erg mooi.
Ontbijt in het restaurant prima, met elke dag vers eitje bereid naar keuze, zoete aangemaakt sap wat was minder. Je kunt ook in het restaurant a la cart eten, zeer gezellig zitten, goed eten en lekkere wijntjes. Er is een zwembad met bedjes aanwezig. Ook een badhanddoek service ontbreekt niet. De weg oversteken (lichte heuvel af) en je zit op het kiezelstrand met bedjes en parasols en wat restaurants. Ook kun je via de water taxi naar Parga en terug, een absolute aanrader. De sportievelingen kunnen ook naar Parga wandelen, ongeveer 15 minuten. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner