Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Twee weken genoten van dit hotel. Keurig onderhouden en brandschoon! Elke dag nieuwe handdoeken en om de dag schoon beddengoed. Appartement met zicht op het zwembad! In de ochtend erg warm maar in de namiddag lekker in de schaduw. Airco aanwezig. Zwembad met comfortabele bedjes. Bijna altijd wel bedjes beschikbaar. Voornamelijk Engelsen zijn bezig met bedjes reserveren. Aangezien wij overdag lekker op het strand lagen verder geen last van gehad

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 juni 2017 via mobiele applicatie

De afgelopen twee weken zijn wij daar geweest en hebben daar een mooie kamer gehad, uitzicht ​op de bergen.
Kamer met tv (niet gebruikt), airco, echt nodig! Heerlijk bed en een mooie ruime badkamer.
Balkon met zitje, kortom alles erg goed. Personeel is erg vriendelijk.
Drank en eten in de bar/restaurant is niet echt goedkoop! Wij gingen dan ook altijd in het dorp eten.
Enige negatieve commentaar is het bezetten van de bedjes bij het zwembad.
Elke ochtend waren de bedjes die in de zon stonden bezet met handdoeken van, voornamelijk Engelse gasten. Hier werd totaal niet op gelet door het personeel, terwijl bekend is, beschreven op verschillende plaatsen, dat het langer bezet houden van de bedjes (langer dan 40 minuten) weggehaald zou worden.
Sommige gasten kwamen na zo'n anderhalf uur, of nog langer bij het zwembad! Voor ons was het geen uitnodiging om overdag bij het zwembad te blijven!
Hotel directie moet hier toch wat aan doen!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2015

Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding. Mooi ruime appartementen (wij hadden 2 kamer-appartement). Ruime balkons. Schoon. Uitrusting van de keuken was matig.
Verder een lekker zwembad en prima rustig sfeertje.

Persoonlijk vonden wij de bediening wel wat aan de kleffe kant maar het viel ons op dat dit bij veel mensen goed in de smaak viel.

Het hotel ligt wel op een behoorlijke klim. En de weg er naartoe is niet heel charmant. Minuutje of 10 lopen naar het centrum..prima te doen.

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 11 juni 2015

Mooie accomodatie met ligging aan de rand van Parga. Gelegen in een groene omgeving met uitzicht de bergen.Zeer schoon en van alle gemakken voorzien.
Zeer vriendelijk personeel, niets is ze teveel. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Had verwacht dat er weinig kinderen zouden zijn, maar die waren er wel en soms was het daardoor onrustig aan de zwembadzijde. In de studio is de keuken mooi weggewerkt in een kast waardoor het niet rommelig oogt. Ons gedeelte was ineen nieuwer gedeelte met moderne uitstraling.
Publiek voornamelijk engels en scandinavisch, maar wel een rustig en net publiek!
Kortom, een aanrader voor elke doelgroep m.u.v. de singles, die zullen niet zo makkelijk contact krijgen.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 1 juni 2014 via mobiele applicatie

Mooie lokatie op loopafstand van gezellig parga. Mooie kamer. Mooi hotel. Zeer de moeite waard!!!!!!. Mooi zwembad. Door de regen geen gebruik van kunnen maken. Vriendelijk personeel. We konden al voor 14.00 uur in de kamer. Prettig na een bootreis van 18 uur en nog een stukje met de auto.

Datum van verblijf: juni 2014
Reistype: Reisde alleen