Vandaag geopend: 00:00 - 23:59
Hoogtepunten uit beoordelingen
Even met je voetjes in het water

Zoals altijd even naar de acheron river je raakt er nooit uitgekeken en genieten van de prachtige ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
LauD950
Goes, Nederland
via mobiele applicatie
Crossing River Styx

Geweldig mooie omgeving. Loop van af de parkeerplaats naar de oorsprong van de rivier. Neem ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld
Harry B
Lees alle 1.679 beoordelingen

Beoordeeld op 11 september 2019

Wij hebben wat gedronken nabij de Archeon-rivier. Aansluitend hebben we de stoute schoenen aangetrokken en hebben op de rivier gekraft onder begeleiding van George, die ons de nodige aanwijzingen onderweg heeft gegeven en veel heeft verteld over hoe dit unieke gebied wordt onderhouden door heel veel vrijwilligers om alles netjes en schoon te houden cq. te maken.

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op tijd vertrokken, zodat we de drukte voor zijn. Waterschoenen van te voren gekocht. Bij aanvang schrik je van het koude water, maar na een kwartier voel je dat niet meer. Dat komt mede door de prachtige kloof waar je doorheen loopt. Zeker de moeite waard om de doen. Wij zijn via onze touroperator gegaan, maar je kunt dit ook zelf doen. Je hebt dan meer tijd om van de prachtige natuur te genieten.

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk om deze plek te bezoeken. Voor elk wat wils. Paardrijden door de rivier. Raften (heel geschikt ook als je niet zo'n held als ik bent..
Je hoeft geen helm op of zwemvest aan dus dat zegt genoeg over de snelheid waarmee je stroomafwaarts gaat...
En bovendien gaat er altijd iemand mee in de boot.
Je kunt ook naar boven lopen en wadend door de rivier afdalen. Het water is heerlijk koud. Wel waterschoenen aan doen. Leuk plekje aan de rivier wasr je kunt lunchen.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een mooie plek maar helaas word je om de zoveel meter gevraagd waar je vandaan komt en of je zin hebt om te raften, tokkelen, paardrijden etc. Erg jammer van deze mooie locatie.

Beoordeeld op 23 juli 2019 via mobiele applicatie

Kraakhelder water en mooie omgeving. Waren er met de scooter vanuit Parga naar toe gegaan. Heerlijk ritje met mooi uitzicht. De rivier is prachtig, maar daar zullen wel voldoende foto's van zijn. Zeker een aanrader voor een heerlijke dag

Datum van activiteit: juli 2019