“Heerlijk malse beef”
Beoordeling van Taverna Andreas

Taverna Andreas
Geclassificeerd als nr. 27 van 147 Restaurants in Parga
Geschikt voor: Lokale keuken, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Mooi uitzicht, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk malse beef gegeten (giovetsi). De smaak was goed en de beef viel zo uit elkaar. Verder een goede service en fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig en enkele malen heerlijk gegeten. In ons gezelschap iemand met een voedselallergie en hier ging men heel goed mee om!

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was gezellig druk bij Andreas maar na een krappe 10 minuten wachten, kregen wij een tafeltje. Wij bestelden de lokale Griekse gerechten, Briam ( Griekse oven schotel met feta) en daarnaast de gamba's van de grill ook nog wat brood met knoflook en dat allemaal vergezeld met een karaf witte huiswijn! Het smaakte ons prima! Bediening vriendelijk, en dat allemaal voor een aangename prijs, ik zeg doen!

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gelegen restaurant bovenop de heuvel van Parga. Om er te komen moet je behoorlijk klimmen. De parkeergelegenheid in Parga is slecht.
Wij hadden hoge verwachtingen want restaurant was ons aanbevolen door een bekende... viel erg tegen. Voor ons meer een vreetschuur... personeel niet onaardig. En eten niet slecht maar ook niet bijzonder! De meze voor 2 pers als voorgerecht was veel te veel en heel vet. Als hoofdgerecht had ik lamsbout. Was botergaar en veel maar niet bijzonder. Bediening liep ook niet over van vriendelijkheid.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Ontvangst van een vriendelijke man die af en toe een woordje Nederlands tussendoor sprak. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht, als het toetje waren heerlijk. Je kunt hier lekker op je gemak zitten onder het genot van een heerlijk biertje/wijntje. Niet de drukte van het stadje Parga, maar een rustig plekje met uitzicht op zee en het kasteel van Parga.
De gebrekkig Nederlands sprekende ober gaf aan dat hij gecharmeerd is van de Nederlandse lekkernijen (stroopwafels, oliebollen, pannenkoeken). Dus als je hier een bezoekje brengt, neem iets mee, dat kan hij erg waarderen.
Al met al zeker een bezoek waard!!!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Taverna Andreas bekeken, bekeken ook

Parga, Preveza Region

In Taverna Andreas geweest? Deel je ervaringen!