TripAdvisor

Beoordeling van The 5 Senses

The 5 Senses
Geclassificeerd als nr. 3 van 147 Restaurants in Parga
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet er even voor lopen en het is er wat rustiger dan aan de boulevard maar het is het waard als je van lekker eten houdt met nette bediening. Gewoon een openbaring na al die hectiek op de boulevard. Personeel dat lacht en aandacht geeft. En het is echt niet zoveel duurder, je krijgt tenslotte kwaliteit. Wedden dat ook jij het verschil proeft.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een topper tussen de andere restaurants op aanraden van eigenaar hotel naar toegegaan prijzen zijn zeer redelijk bediening top

13 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in rustige sfeer. Mooie gerechten en prima wijn. Vriendelijke bediening . Echt een aanrader

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier meerdere malen wezen eten, zeker een aanrader. Is niet de goedkoopste maar behoort wel tot één van de betere restaurants van Parga.
Goede professionele bediening en heerlijke vis en vleesgerechten.

28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten en gedronken. Als voorgerecht hebben we een proeverij gedaan van diverse Griekse voorgerechten. Deze waren super! Als hoofdgerecht hebben we een dorade genomen. Ook deze was verrukkelijk. Enige minpuntje was de snelheid van serveren. Direct na het voorgerecht kregen we het hoofdgerecht. Bij een bezoek hier, zou ik dat zeker aangeven. Anders ben je binnen anderhalf uur weet buiten! Zonde dat ze dit doen, want het eten is echt goed.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die The 5 Senses bekeken, bekeken ook

Parga, Preveza Region

In The 5 Senses geweest? Deel je ervaringen!