“Een leuk en mooi dieren park al is het nog niet geheel af”
Beoordeling van Farma of Rhodes

Farma of Rhodes
Geclassificeerd als nr. 13 van 204 dingen om te doen in Rhodes-Stad
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Parkeergelegenheid kinderwagens, Voedsel te koop, Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen, Rolstoeltoegang
31 mei 2018 beoordeeld

Het is leuk dat je alle dieren mag voeren vooral de struisvogels hier staat iemand van het park bij om het te begeleiden want ze zijn erg brutaal.

30 april 2018 beoordeeld

Het struisvogelpark is leuk .Er zijn veel struisvogels. Je kunt ze voeren en leuke foto's maken.
De rest van de dieren, staan er hongerig bij.
Voor kinderen wel de moeite waard. Een soort kleine kinderboerderij. Wij waren er zo door heen.

Γιαννης Κ, General Manager van Farma of Rhodes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Thank you for visiting Farma of Rhodes! As our motto says we provide a unique interactive experience. But just to clarify things, we want to explain you that all the animals are fed well. The corn and vegetables that visitors feed the animals with is supplementary and mostly for "interactive" purposes. The main food of the animals is given to them every day, according to their species and status. So you can rest assure that we take a very good care of all our animals in the Farma.

19 april 2018 beoordeeld

16 jaar geleden hier geweest en wat een verandering heeft de farm ondergaan !
Je kan zien dat er heel veel tijd geld en liefde in het park gestoken is. Georgia en George hebben er een mooi plekje van gemaakt.
Je kan tussen de jonge struisvogels staan en ze voeren. De eieren zijn zo sterk dat je er zelfs op kan staan !
Ezeltjes,kangaroes,wilde zwijnen en zelfs een drommedaris kan je van dichtbij zien en voeren. Leuk voor de kinderen en er zijn konijnen en vogels.
Een restaurantje waar je een lekkere maaltijd kan krijgen en een souvenir winkeltje sluit de tour af.
Een paar uurtjes met de kinderen en zeker aan te raden.

Γιαννης Κ, General Manager van Farma of Rhodes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 april 2018

Thank you so much for your visit! Indeed Georgia and George are the "soul" of the Farma! We hope to see you again!

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke park! Voor een klein bedrag (1.50) kan je voer kopen om de dieren te voeren. Er wordt uitgelegd wat je moet geven en hoe je ze moet voeren. De dieren zagen er goed uit, toonde geen stress en waren ook heel sociaal. Je kan de ezels en de geiten gewoon aaien. Op het eind hebben we ook een tijdje met de eigenaar gepraat. Hele vriendelijke man! Hij staat open om je vragen te beantwoorden en je merkt écht dat hij van zijn dieren houdt. Hij vertelde ons dat ze bezig zijn met het uitbreiden en het renoveren van het park, wat in de zomer van 2018 klaar is. Zeker de moeite waard om langs te gaan!

Bekijk meer beoordelingen
24 oktober 2017 beoordeeld

Met een grote groep de farma bezocht. We werden vriendelijk verwelkomt en tegen kleine betaling (1,50 euro) konden we wat struisvogelvoer en ander voedsel voor de dieren kopen. Het was goed dat we dit hadden gedaan, want het eerste verblijf was van de struisvogels. De mais konden we gewoon op onze handpalm laten liggen. De struisvogels hapten de mais er stuk voor stuk af. Het deed geen pijn en was juist erg leuk! Verder waren er andere verblijven voor onder andere een lama, een dromedaris, geiten en ezels. Het geitenverblijf was zelfs via een schacht open voor ons, waardoor we tussen de geitjes konden lopen. We konden zien dat de dieren goed verzorgd werden. Als afsluiting nog wat gegeten en gedronken. Na 1,5 uur weer vertrokken, al met al een prima bezoekje!

Reizigers die Farma of Rhodes bekeken, bekeken ook

In Farma of Rhodes geweest? Deel je ervaringen!