Hoogtepunten uit beoordelingen

Beoordeeld op 5 juli 2019
Bob K
via mobiele applicatie
Zwaar teleurgesteld

Van de buiten kant ziet het er gezellig uit. Leuke zitjes en 70 & 80 jarige cover muziek. Maar ... meer lezen

Beoordeeld op 5 september 2019

vanaf US$ 39,55
vanaf US$ 79,10
vanaf US$ 90,40
Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Van de buiten kant ziet het er gezellig uit.
Leuke zitjes en 70 & 80 jarige cover muziek.
Maar eenmaal binnen gelopen werden we niet al te vriendelijk ontvangen.
Mochten de plek die we in gedachten hadden niet nemen, was voor 6 personen werd er gezegd.
Maar na een tijdje mochten twee andere er ineens wel gaan zitten.
De drankjes zijn veel te duur.
Bij ons brachten ze ook nog de verkeerde cocktail. Of ik die misschien wel wilde. Nou nee dus.
Ober was zeer onvriendelijk en zeer kortaf.
Nee, zeker geen bezoek waard.
Jammer gemiste kans.
Entourage zag er leuk uit, maar zo slecht.
Kreeg het gevoel dat je als toerist als melkkoe wordt gezien.
Bij het vragen van de rekening kregen we alleen "eleven" te horen, geen €11,- of please erachter....
Geld terug werd ook niet netjes gegeven.
Erg jammer want we hadden net daarvoor heerlijk gegeten bij het restaurant er tegenover.
Napoleon....op aanraden van daar naar de saloon gegaan voor een cocktail, maar geen goede tip.

Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

Gezellige pub met gezellig personeel! Gevestigd vlakbij de kust. Er wordt verschillende soorten muziek gedraaid vooral classic rock.

Datum van activiteit: juli 2019
1 week geleden beoordeeld