“OPLICHTERS!!”
Beoordeling van Lithos Cocktail Bar

Geclassificeerd als nr. 1.396 van 1.526 Restaurants in Rhodes-Stad
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

OPLICHTERS!!
Bestel je een normale bier en cocktail krijg je een grote... We moesten 45 euro betalen uiteindelijk 35 betaald.

Datum van bezoek: augustus 2020

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mensen, ga hier niet heen. Zie de andere reviews.. wij waren helaas te laat om die te lezen. Voor we het wisten zaten we er al, we kregen geen kaart maar de propper ging vragen wat we wilden. Ik bestelde een medium bier (ik dacht, zal wel 0,5 liter hoogstens zijn.. bleek 3 liter bier te zijn) cocktail die m’n vriendin bestelde zag er leuk uit.. uiteindelijk moesten we €25 euro betalen!!! Ik vroeg naar de kaart maar die hadden ze blijkbaar niet. Mensen, er zijn zoveel leuke terrasjes in Rhodos-stad waar je veel leuker kan zitten en een normale goede prijs betaald. GA HIER NIET HEEN!!!!

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld

Eerst lokken ze je met mooie praatjes, gratis shotjes en korting. Veel animatie en mopjes. Cocktails zien er leuk uit tot je de rekening krijgt! 25 euro per cocktail! Veel te duur! Eveneens hoorden we anderen ook klagen dat het veel te duur was. Na lang discussiëren toch iets van de prijs afgekregen maar we moesten nog steeds 55euro betalen voor 3 cocktails. Op voorhand werd er nooit over een menukaart gesproken. Cocktails zien er leuk uit maar laat je niet vangen! Bende oplichters!!!

25 augustus 2019 beoordeeld

Werden naar binnen gehaald door twee fantastische mannen die er de hele avond een hele show van maakten (de enige reden voor de 2e ster) en ons goedkope cocktails beloofden. Na het samen bestellen van èèn cocktail omdat we niet teveel wilden kregen we plotseling een 2 liter cocktail. Bij het afrekenen moesten we plotseling €50- betalen. Hier flink boos om geworden en na het praten met de manager kregen we nog wel €20- terug.

22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Beter wegblijven ik ben blijkbaar niet de enige die opgelicht is door deze mensen.
Ze plaatsen een bord met een klein bierglas en een bord met een halve liter glas dat je voor 2.5 euro zou moeten hebben.
Wanneer je achter het grote bierglas vraagt (halve liter) krijg je een 3 liter glas waarvoor je 24 euro moet betalen.
Wanneer je hen hierop aanspreekt hebben ze de reclame borden weggehaald en zeggen ze dat er nooit borden waren.
Ook bestelde mijn vriendin een gewone fanta maar ze kreeg een grote voor 5 euro in plaats van de gewone prijs.

Reizigers die Lithos Cocktail Bar bekeken, bekeken ook

In Lithos Cocktail Bar geweest? Deel je ervaringen!