“Heerlijk”
Beoordeling van To Rodi

To Rodi
Geclassificeerd als nr. 109 van 1.526 Restaurants in Rhodes-Stad
30 augustus 2020 beoordeeld

Super vers eten, heerlijk. Mooie ligging. Verscholen in de oude stad met een hele leuke tuin en erg vriendelijke bediening.

25 augustus 2020 beoordeeld

We hadden dit restaurant uitgekozen op basis van de enkele positieve beoordelingen op tripadvisor. We waren aangenaam verrast van de gezellige sfeer en uitstraling dat het restaurant heeft. Bij toeval kwamen we in contact met de Nederlandse uitbaatster wat ons diner nog aangenamer maakte omdat we ook wat het bijkomende informatie kregen over Rhodos. Voor het bestellen van het eten hebben wij ons laten inspireren door de keuze van de ober. We waren zeker niet ontgoocheld, in tegendeel, we kregen een lekkere schotel met de typische specialiteiten. We hebben een uitstekend restaurant leren kennen dat meer dan de moeite is om in het gezellige oude stadsgedeelte van Rhodos te dineren. Een echte aanrader.

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij to rodi.
Leuke plek in de oude stad.
Vriendelijke bediening die regelmatig komt vragen of alles in orde is, of voor een gezellig praatje als je dit leuk vind.
Echt een aanrader

25 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

2x gegeten tijdens onze vakantie in rhodos.
Zeer vriendelijke Nederlandse vrouw die met liefde voor haar vak werkt, dit zie je terug in het heerlijke eten!
Lieve oudere ober die ook een aardig woordje Nederlands spreekt.
Gezellige tuin midden in de mooie oude stad van rhodos.

Vriendelijk personeel we hebben
genoten van het heerlijke eten
Zeker een aanrader om heen te gaan
Een vriendelijke host eigenaars

Reizigers die To Rodi bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad

In To Rodi geweest? Deel je ervaringen!