“Een heerlijk rustpunt in het drukke toeristen deel”
Beoordeling van To Rodi

To Rodi
Geclassificeerd als nr. 58 van 1.526 Restaurants in Rhodes-Stad
31 mei 2018 beoordeeld

Wanneer je de oude stad van Rhodos bezoekt is dit restaurant een aanrader. In de oude stad staan overal de obers van de toeristen tenten je naar binnen te lokken met "great deal and special prices, just for you" lach vriendelijk en loop door naar To Rodi! Daar staat niemand je naar binnen te lokken en kun je in een oase van rust genieten van het uitstekende eten en een heerlijke bak koffie.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm gastvrij en persoonlijk en lieve eigenaren, super lekker eten en prachtige ambiance, hier raad ik iedereen aan om even neer te strijken als je oude Rodos (stad) bezoekt.
Wij hebben echt een hele fijne herinnering aan To Rodi.
Liefs van ons.

22 mei 2018 beoordeeld

Ik ben hier samen in mei met mijn moeder geweest en we hebben hier ontzettend lekker gegeten! Het ontvangst door Joke was allerhartelijkst en het is mooi om te zien dat ze trots is op het restaurant van haar en haar man. Ik kan t zeker iedereen aanraden om hier n hapje te gaan doen!

21 mei 2018 beoordeeld

Na gevlucht te zijn voor de toeristenvallen in en rond de hoofdstraat, waar obers je soms nogal agressief proberen hun restaurant in te lokken, konden we bij To Rodi op ons gemak op de kaart kijken terwijl een ober wat vriendelijke suggesties gaf maar niet aandrong. We mochten een plaatsje kiezen op de gezellige binnenplaats die bij het restaurant hoort. De vriendelijke gastvrouw bleek Nederlands en ze kon ons nog wat nuttige toeristische tips geven. Het eten was prima. We kregen zelfs een toetje van het huis, een heerlijk Grieks yoghurtje met honing en walnoten! We waren zo overrompeld door de gastvrijheid, en het contrast met de nepglimlachende obers in de hoofdstraat, dat we helemaal vergaten een fooi te geven, terwijl deze welverdiend was. Een aanrader.

19 mei 2018 beoordeeld

Heel lekker gegeten met een uitje van Corendon.
Hierna nog een keer terug gegaan en weer zo lekker gegeten.
Leuke kleine Griekse ober.
Mooie binnenplaats, zit gewoon gezellig onder de granaatappelboom.
Lekker zitten kletsen met Joke terwijl Dimitris in de keuken stond.

Reizigers die To Rodi bekeken, bekeken ook

Rhodos, Rhodes-Stad

In To Rodi geweest? Deel je ervaringen!