Vandaag geopend: 11:00 - 16:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
verrassing

super leuk, gastvrij ontvangen door nederlandse eigenaaresse, bij toeval langsgereden zeker de ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
kim826
Alkmaar, Nederland
Super leuk om te bezoeken

Heel leuk museum met een ontzettend aardige gedreven gepassioneerde eigenaar en zijn ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
Inge v
Beek en Donk, Nederland
Lees alle 68 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Rhodes-Stad
vanaf US$ 81,12
vanaf US$ 27,81
vanaf US$ 40,56
vanaf US$ 81,12
Beoordeeld op 7 september 2018 via mobiele applicatie

Dit museum is zeker een aanrader. Zo leuk en nostalgisch. Je wordt direct terug gegooid in de tijd. Heerlijk om te zien.

Datum van activiteit: september 2018
Thanasis I, Ιδιοκτήτης van Rhodes Toy Museum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Dank, en wie weet tot ziens!

Beoordeeld op 10 augustus 2018

Mooi museum waar oude herinneringen weer op gehaald worden. Is een aanrader zeker ook voor gezinnen met kleine kinderen. Maar ook volwassenen zien het speelgoed waar je vroeger mee speelde. De eigenaren zijn zeer gastvrij en hebben voor een ieder tijd en geven goede informatie over het museum. Zeker de moeite waard van een bezoek. Ook leuke attenties zijn er te koop. Entree is nog gratis. Gewoon naar toe gaan !,

Datum van activiteit: augustus 2018

Dankjewel en tot ziens!!

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Per toeval kwamen we bij het museum. Gestopt en gaan kijken, het was geweldig! Zeker naar toe gaan als je in de buurt bent. Een pareltje die je tegenwoordig nog maar weinig ontdekt.

Datum van activiteit: april 2018

Hartelijk bedankt, en wie weet tot ziens!

Beoordeeld op 24 juli 2018

Op zoek naar een ander vermaak dan zon en strand kwamen we op onze rondrit over Rhodos in Archiploi terecht. De borden wezen ons naar het naar het Toy Museum. Het prachtige gebouw maakte ons meteen nieuwsgierig en wat we binnen aantroffen maakte onze rit dubbel en dwars waard. Wat een heerlijke ruimte, wat een mooie uitstalling van allerhande speelgoed en wat een sympathieke eigenaars! Ook als je uit Nederland komt is dat wat je ziet heel herkenbaar en roept het een hoop herinneringen op. De toegang was gratis en al met al een echter aanrader.

Datum van activiteit: juni 2018

Dankjewel, en tot ziens!!

Beoordeeld op 21 juli 2018

Wat was dit een super ervaring! Eerst en vooral een prachtig gebouw zelf ontworpen door de eigenaars. Bij binnenkomst waan je je enkele decennia terug in de tijd. Alles mooi uitgestald. Vriendelijke begroeting bij binnenkomst en uitleg. Zeker bezoek waard!

Datum van activiteit: juli 2018

Hartelijk bedankt!!