Gratis annuleren tot 18-03-21
Hotels.comUS$ 52
eDreamsUS$ 52
TravelocityUS$ 52
Beoordeeld op 11 september 2019 via mobiele applicatie

Het Kosta Palace Hotel ligt zeer gunstig, vlakbij de vele restaurant en winkeltjes. Kamer en badkamer was iets gedateerd. Ontbijt is heel goed, vers fruit, heerlijk brood, omelet, gebakken ei, yoghurt. Voor iedereen wel iets. Op het terras een leuk uitzicht op de haven. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: september 2019
PRManagerGB, Public Relations Manager van Kosta Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Dear Guests,

We thank you for taking some time to review our Hotel at Tripadvisor.

We value your feedback and we are very happy that you have enjoyed your stay with us!

We will be very happy to see you again in the future,

Beoordeeld op 10 september 2019

Net terug van een weekje Kos met verblijf in Kosta Palace en 1 woord : geweldig
Het personeel is heel behulpzaam, niets is hun teveel...
Ontbijtbuffet was heel uitgebreid met een breed assoriment aan brood, beleg,... Voor ieder wat wils!
De kamers zijn misschien wat verouderd maar dat stoorde ons totaal niet, degelijk bed wat belangrijk is. Verder stond er ook nog een kleine waterkoker in de kamer waardoor je zelf je tasje koffie kon maken...
Echt alleen maar positieve punten voor dit hotel!
Wij keren zeker tetug!

Datum van verblijf: september 2019

Dear Guests,

We thank you for taking some time to review our Hotel at Tripadvisor.

We value your feedback and we are really proud for your kind comments!

We will be very happy to see you again in the future,

Beoordeeld op 1 juni 2019

We kwamen aan om 13 uur en mochten al bijna meteen op de kamer, zeer netjes ( beetje ouderwets) maar een andere verdieping waren ze aan het renoveren. Het ontbijt echt uitstekend,ook elke dag andere gerechtjes en ook Griekse heerlijkheden. Veel fruit verkrijgbaar. Maar zeker het personeel is niks te veel, onthoud ook alles. Hadden eerste dag een cocktail zonder alcohol voor mijn dochter van 17. Had ze iets speciaals van gemaakt echt super leuk. Ik wilde graag nacht foto’s van de omgeving, zorgde ze ervoor dat we naar het zwembad ( zit op het dak) mochten voor foto’s terwijl het zwembad al dicht was. Ik kan niks anders zeggen dat we ons volledig thuis voelde in dit hotel

Kamertip: Wil je uitzicht hebben op de stad boek dan iets duurder zeezicht
Datum van verblijf: mei 2019
PRManagerGB, Public Relations Manager van Kosta Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2019

Thank you very much for taking some time to review our Hotel in Tripadvisor!

Our Guests' opinion is very important for us and we value or your comments and feedback!

Beoordeeld op 29 mei 2019 via mobiele applicatie

Dit is een heerlijk vakantie hotel, met appartementen , familie kamers en hotel kamers.
Uitstekend gesitueerd bij de haven van Kos.
Dichtbij de bars, restaurantjes en winkels in het centrum.
Grote appartementen met alle benodigdheden , ruime hotelkamers met ook diverse benodigheden.
Vooral de hotel kamets met zicht op de haven zijn perfekt.
Heerlijk ontbijt buffet, met vele lekkernijen.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Al vele jaren achtereen mijn vakantie adres op Kos.

Beoordeeld op 23 mei 2019 via mobiele applicatie

Ligging van het hotel is perfect .Het ontbijt is zeer gevarieerd ligt genoeg variatie .Wij vonden alleen de gang naar de kamers vrij gehorig verder zeer goed hotel voor herhaling vat baar .Zwebad op het dak is wat aan de kleine kant maar hebben niet een keer zonder ligbed gezeten