Michalis Studios & Apartments(Psalidi)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Maritina Hotel(Kos Town)
Bookgreece.com
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 290 per nacht.

• Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden al een goede indruk van het hotel en die werd bevestigd. Onze kamer ligt aan de zijstraat maar we hebben toch een mooi uitzicht op de haven. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamer schoon en ondanks dat het allemaal niet nieuw is ziet het er verzorgd uit. Het zwembad en dakterras zijn prachtig gelegen op het dak. Erg rustig vertoeven daar.
Het uitgebreide ontbijt kun je nuttigen op het terras met zicht op de haven. In het hele hotel is wifi. Na een melding op de hotel review over een te hard matras kregen we prompt een zachte topper op de kamer. Goed opgelost en de vraag of nu alles naar wens is. Prima sevice. Zeker een aanrader.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Guest Experienc... M, Guest Relations Manager van Kosta Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 april 2018

Dear evenhuisc,
Thank you very much for taking some time to write a review regarding your stay at our Hotel in Tripadvisor!
We are happy to know that you have fully enjoyed your stay in our Hotel and that you found our service perfect!
Thank you also for your recommendation to other guests!
We will be very happy to see you again in the future!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen voor de eerste keer naar Kos en we werden verliefd op deze plek!
Het hotel was echt goed en het spul was altijd glimlachend en beleefd. We hadden veel plezier, we namen elke dag een foto met Pamela in’s Anastasia van de redtaurant. Ze was geweldig. Alles was over het algemeen heel goed, hoog aanbevolen!
We zullen hier zeker terugkomen!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Guest Experienc... M, Guest Relations Manager van Kosta Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2018

Dear liliantolman,
Thank you very much for taking some time to write a review regarding your stay at our Hotel!
Thank you also for your kind words regarding our Staff and we are very happy to read that you will be coming back to us!
Until next time,

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel om te verblijven. Mooie schone kamers, super ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel. En wat eenmotorige uitzicht als je aan de voorzijde van het hotel verblijft. Echt een aanrader!

Verbleef: april 2018, reisde alleen
Guest Experienc... M, Guest Relations Manager van Kosta Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

Dear Mrs. Danielle,
Thank you as well for your good words regarding our rooms, views, and personnel!
We will be very happy to see you again at our Hotel soon!

18 oktober 2017 beoordeeld

Prima hotel tegen het centrum en aan de haven.
Restaurants en bars op loopafstand.
De kamer die wij hadden had een apart slaapgedeelte en een balkon.
De badkamer was netjes en schoon, de damws van de huishouding houden het ook goed schoon zodat er niets te klagen valt.
Het hotel heeft een zwembad op het dak met voldoende ligbedjes en een fantastisch uitzicht op Kos, de haven en de zee.
Wij gaan er zeker nog eens terug.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
ELENI B, General Manager van Kosta Palace Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Dear Fred,
Thank you very much for taking some time to write a review about our Hotel in Tripadvisor.
Your opinion is very important for us! We are very happy you have enjoyed our Location, rooms, cleanliness and staff. Please,
be sure that we have taken your feedback very seriously.
We will be very happy to see you again in the near future in our Hotel,

12 oktober 2017 beoordeeld

Goed hotel met heerlijk ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Badkamer was wel toe aan een update. Ligging aan de haven. In de naastgelegen straat (Averov) veel goede restaurantjes en een mooi strand.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner