TripAdvisor
Kos-Stad
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“super locatie met gewedig eten metmooi uitzicht!”
Beoordeling van Yorgo Fish Restaurant

Yorgo Fish Restaurant
Geclassificeerd als nr. 16 van 652 Restaurants in Kos-Stad
14 september 2019 beoordeeld

Her is een gezellig familie restaurant met een geweldig uitzicht op de zee ! eigenaar Yorgo is vriendelijk en super kok wat je besteld maakt hij voor je klaar zelfs heeft hij voor onze speciaal baklava gemaakt op bestelling ....ik moet zeggen alles wat ik heb gegeten vond ik super lekker..
we hebben 7 dagen kos geweest 6 dagen bij Yorgos vis restaurant gegeten en geen dag spijt van gehad ...
er is ook daar een vaste gast Garo gezellige man zal nooit vergeten zijn verhalen....

Datum van bezoek: september 2019

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de hand van de beoordelingen op trip advisor dit restaurant uitgekozen. Omdat het ‘yorgo fish’ heet, zijn we voor een visgerecht gegaan. De tonijn leek een goede keuze. Helaas een flinke tegenvaller. Geen smaak en slecht bereid.
De kinderen hadden bifteki, die was wel lekker van smaak.

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hierin gegaan vanwege de goede beoordelingen op tripadvisor, de ligging aan het strand en omdat we zin hadden in een visgerecht.

Op basis van de menukaart leek het aanbod wat beperkt maar dit bleek later ook te komen doordat er verschillende hoofdgerechten onder de voorgerechten stonden, aldus de ober. Daarom hadden we als hoofdgerecht de 'fisherman pasta' en de gestoomde mosselen gepakt.

De fisherman pasta was erg lekker en ruim voldoende. De gestoomde mosselen stond op de menu kaart net onder de fisherman pasta bij de voorgerechten maar dat bleek ook echt alleen een voorgerecht van enkele mosselen te zijn en dus niet voldoende als een volledig maal en ze vielen ook niet heel goed.

Het brood wat we als voorafje besteld had hebben we nooit gekregen maar stond vervolgens wel op de rekening. Ook aan andere tafeltjes langs ons begrepen we dat er wel eens iets niet goed ging. De obers deden hun best maar kwamen wat gehaast en af en toe wat geirriteerd over.

Al met al dus niet helemaal wat we ervan verwacht hadden maar de vispasta was lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
15 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De vis op de visschotel was kakelvers en heerlijk bereidt. Aan tafel werden de zeebaars en dorado gefileerd, dit alles met een geweldig uitzicht op zee en de Turkse kust. Service was dus top! Echt een aanrader!!

Datum van bezoek: juni 2019
13 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, geweldige bediening en mooie plek aan de zee. Beste plek als je houdt van vis.
Dank Dimitri!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Yorgo Fish Restaurant bekeken, bekeken ook

In Yorgo Fish Restaurant geweest? Deel je ervaringen!