“Beneden verwachting”
Beoordeling van Yorgo Fish Restaurant

Yorgo Fish Restaurant
Geclassificeerd als nr. 19 van 611 Restaurants in Kos-Stad
31 mei 2018 beoordeeld

Met heel veel verwachtingen dit restaurant bezocht, dit op basis van de vele goede beoordelingen. We kregen er een heel idyllisch plaatsje aan het water. Dat was het positieve. Voor de rest : het eten werd veel te rap geserveerd, daarenboven was het niet echt lekker. Te commerciële instelling.

politiki_kouzina, Ιδιοκτήτης van Yorgo Fish Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Αφου σσσ αρεσε το φαγιτο και η θεα θα πατισατε αντι 5 αστερια πατισατε 2 αστερια και ευχαριστο που μασ προτιμισατε τιν αλι φορα το σερβισ θα ειναι πιο αργα οποσ σασ αρεσι

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij Yorgo kan je heerlijk vis eten en heb je uitzicht op het strand en op de haven. Bediening is erg vriendelijk!
Een absolute aanrader als je in Kos-Town bent.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een paar dagen geleden hier gegeten en werkelijk genoten! We hadden fish for 2 (octopus, calamaris, mosselen, dorade en zeebaars), niet goedkoop (€48) maar erg lekker! Daarnaast leuk om aan het water te zitten.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Kos zijn we hier komen eten. We bestelde verschillende gerechten om te delen. Alles was heel lekker en vers. De porties zijn redelijk groot. De bediening was heel erg vriendelijk. Een echte aanrader!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. Wat zijn er veel goede restaurants in kos-stad. En de meesten nog goed betaalbaar ook. We aten red mullet, vers. Heelijk van de bbq en lekker gekruid. Fijne bediening. Niet de goedkooptste iop Kos, maar wel erg goed. Hier leer je vis eten..

Reizigers die Yorgo Fish Restaurant bekeken, bekeken ook

In Yorgo Fish Restaurant geweest? Deel je ervaringen!