Beoordeeld op 27 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prima appartement, schoon, netjes. Behulpzaamheid personeel en met de fiets lekker dichtbij kos stad. Klein minpuntje was het eentonige ontbijt maar verder niks te klagen. Tip, vraag de receptie naar restaurant aanraders, we hebben via hen een paar goede restaurants bezocht.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 oktober 2019

De appartementen worden elke dag schoongemaakt, bedden opgemaakt en handdoeken aangevuld. Wij hadden ontbijt bijgeboekt maar die was sober en eentonig, elke dag hetzelfde. Elke dag scrambled eggs, geen variatie. Daarentegen deed het personeel enorm zijn best voor ons. Tegenvaller was dat er bouwwerkzaamheden naast het gebouw waren waardoor er niet echt een rustig moment was bij het zwembad. Tevens moest je voor het gebruik van een handdoek voor het zwembad 15 euro borg betalen en de handdoek moest je 3 dagen gebruiken voordat je een nieuwe kon halen. Maar het ontbijt valt best erg tegen, geen aanrader. Ga dan maar de bakker een klein eind verderop en je geniet van de lekkernijen die daar beschikbaar zijn.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

Zeer fijn kleinschalig complex, behulpzaam personeel, op loopafstand van het centrum. Elke dag werd het appartement grondig schoongemaakt, erg fijn! Onze favoriete plek was de beachbar Heaven van het hotel precies op het mooie rustige stuk van lambi beach waar je heerlijk de zee in kunt. Er zijn royale cabbanas en bedjes met parasol beschikbaar voor de hotelgasten .
Op de menu kaart naast een enkele pasta en aangepaste salade (zonder kaas) weinig keus voor veganisten.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 5 september 2019

In vergelijking met time to smile op Cyprus viel dit een beetje tegen. Bij aankomst savonds laat werden wij zeer onvriendelijk ontvangen door een wat oudere man die er overduidelijk geen zin in had. Ook werd er geen hulp geboden met de koffers, wat elders gebruikelijk is. Rondom het complex is weinig sfeer (met uitzondering van het geweldige strand) en het zwembad trok ons ook niet. Ons appartement (in het bijgebouw) was van binnen wel erg schoon en mooi, en heerlijk rustig.
Tips: Dien een verzoekje in voor een appartement aan de westkant, zodat je kunt genieten van de avondzon en je sochtends bij je ontbijt (lekker op je eigen balkon ipv bij de zwembad bar) niet weg smelt in de zon.
Huur een dag (is genoeg!) een auto via de receptie. Wij hebben genoten van een Fiat 500 cabrio voor €80.
Bezoek rond 18.00 uur Zia en geniet van een prachtige zonsondergang bij één van de vele leuke restaurants.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Een prima complex met de zee en het zwembad naast de deur. Kamers worden prima schoon gehouden. Vriendelijk personeel. Veel kan, niets moet. Helaas kwam er een eind aan de geweldige 10 dagen met zoon, schoondochter en kleinzoon. Zeker aan te bevelen, ook in het hoogseizoen. Wij waren er in eind juli tot begin augustus 2019.

Datum van verblijf: juli 2019