Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Ideaal gelegen vlak tegen Kos stad aan. Voor de prijs wil ik eigenlijk helemaal niet klagen want het was een superbutget reis voor slechts 169.- p.p. Maar daar heb je het ook mee gehad. Ontbijt gewoon niet te kauwen , in de badkamer was veel kapot en de eigenaresse loopt als een chapparonne door het hotel overal oplettend. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam dat dan weer wel. Hotel ligt leuk tegenover de jachthaven maar wel aan een drukke weg. Het geluid hiervan gaat wel tot diep in de nacht door, eveneens het luide gepraat van de lokale Grieken die s'avonds het terras als een soort clubhuis bezoeken. Ook de buitenbar is s'nachts heel luid te horen tot soms 4of 5 uur toe. Mensen die veel meer dan wij hadden betaald zijn de volgende dag al vertrokken naar een ander hotel. Dus onze conclusie is voor de prijs was het acceptabel omdat we er toch alleen maar sliepen, maar verder absoluut geen aanrader.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 4 september 2018 via mobiele applicatie

Ook al ben je niet veel in het hotel. Aan de eigenaresse ontkom je niet! Al is t alleen maar omdat het personeel "publiekelijk" word uitgekafferd. Ook tijdens het ontbijt! Kom je met een klacht...dan word je afgewimpeld. De kamer was 3 dagen niet schoongemaakt. Dus ik naar de eigenaresse. De reden dat ik geen schone handdoeken kreeg was omdat ik een handdoek op de badkamer vloer had gelegd. Ja! Duh! Het douchegordijnen is te kort, dus de vloer is een zwembad. Er zit wel een putje, maar om nou m'n haar te föhnen met mn voeten in het water??? Ik moest nog maar een dag wachten zei ze. Want de schoonmaaksters werkten niet op zondag...
De pluspunten: Zeer vriendelijk personeel, mooi uitzicht, een ijskast en airco.
De minpunten:
Zeer slechte matrassen, je ligt practische op de spiralen.
Los stopcontact. Beschimmelde badkamer. Veel lawaai van het verkeer. Ontbijt is een drama. Harde broodjes, eieren van 3 dagen, jus de Orange is suikerwater en de koffie is echt niet te doen!
Ik zou nog wel meer kunnen vertellen, maar lees de andere recenties ook maar. Ze zijn voor mij zeer herkenbaar.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden een super mooi uitzicht! Zelf weinig last gehad van geluidsoverlast. De kamer was prima en erg fijn dat er een koelkast aanwezig was! Wel vonden wij het jammer dat wij aangegeven hadden een tweepersoonsbed te willen, maar dit waren twee eenspersoonsbedden tegen elkaar aangeschroven. Het zwembad was schoon. De schoonmaak service was prima. Denk ook niet dat je meer moet verwachten bij deze prijsklasse. Zelf hebben wij we niet ontbeten, vonden het aan de vroege kant. Het ontbijt bij de bar io2 dat aan het hotel vast zit was lekker en niet duur! Ook was de bediening erg aardig van de bar. De eigenaaresse was inderdaad niet de meest vrolijkste persoon die ik heb ontmoet. Maar ach ik hoef er ook geen maatjes mee te worden. Voor mensen die veel buiten het hotel willen ondernemen en een goed hotel voor weinig geld willen, zal ik Zephyros zeker aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018 via mobiele applicatie

Simpel hotel waar ik wel mee kon leven als de eigenaresse niet zo een kenau was! Ze groet niemand,weigert Engels te spreken en loopt de hele dag rond met een chagrijnige smoel. Wij namen een handdoek uit de kamer mee naar het zwembad en zij kreeg haast een rolberoerte. Ze trok de handdoek uit mijn dochters hand en brabbelde in het Grieks. Ik zei speak English,i don't understand you! Volgens haar mag je de handdoeken niet meenemen naar het zwembad en zij heeft die handdoeken met haar eigen geld gekocht. Ja,nou en? Zo gaat dat toch als je een eigen bedrijf runt? Ze smeet de handdoek in het washok en ik moest een nieuwe vragen aan de schoonmaaksters,die overigens ontzettend lief en beleefd waren. Kan die balie heks nog wat van leren! De rest van het personeel is super aardig en beleefd op de avond barman na. Die was ook ontzettend grof en ongeduldig tot ik er genoeg van kreeg en hem op zijn gedrag aansprak. Vanaf dat moment veranderde zijn attitude maar voor mij was het al te laat. Ik keek hem niet meer aan en bestelde ook niets meer bij hem. De dag barman daarentegen was een schat! Als je wat besteld bij hem brengt hij het netjes en vraagt of alles verder ok is en als je wat nodig hebt roep je maar. Geweldige man.
Het ontbijt was 10 keer niks. Vieze koffie,de melkkan had aangekoekte melk aan de randjes en de sinaasappelsap leek wel aangelegde siroop. Gekookte eieren waren koud en slijmerig en het beleg kon je 10 meter verderop bij een supermarktje voor 2 euro kopen. De kamers zijn simpel wat ik al had verwacht en niet erg vond maar de lakens roken muf. Lakens werden elke dag verschoond maar roken toch muf. Na de washok te hebben gezien begrijp ik nu waarom. Lijkt of ze alles met de hand wassen. De douche kan je amper je kont in draaien. Ik ben zelf 1,60 en weeg amper 51 kg en nog was het te klein voor mij. Douche put stonk, s'avonds geen warm water en ook geen rust. Door het drukke verkeer tot diep in de nacht en de bar beneden die blijkbaar 24/7 open is kan je slapen wel vergeten,tenzij je de balkon deur dicht doet. Maar dan baadt je wel in je eigen zweet. Je buren kan je alles horen doen. Zelfs kotsen na een nachtje uit.
Uitzicht daarentegen is prachtig. Strand is maar een eindje verderop en vele restaurants die helaas bijna allemaal hetzelfde serveren. Als je door de buurt wil lopen komt er elke 2 min wel een restaurant medewerker met mooie praatjes om je naar binnen te lokken,wat soms irritant kan zijn. Op de laatste paar dagen zei ik niet eens meer 'no thank you' maar liep gewoon door. Eindje verderop is er nog een prachtige haven met leuke winkeltjes die wat goedkopere souvenirs verkopen. Ook kun je hier de boot nemen naar Turkije voor een dagje en ook de boot naar andere eilanden. Wel moet je uitkijken dat je niet wordt belazerd met de prijzen,want dat doen ze heb ik begrepen van een bewoonster van Griekenland. Om de hoek van het hotel kun je quads,fietsen en scooters huren. Voor wie van druk verkeer houdt is dit ideaal. Het hotel is low budget maar ik raadt het niemand aan. Die paar euro's wat je bespaart is het echt niet waard! De twee sterren die t heeft is totaal niet op zn plaats. Sterker nog...afbranden die hap!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 juli 2018 via mobiele applicatie

1 keer en nooit meer. Iedereen op Kos is vriendelijk en gezellig, maar niet deze eigenaresse. Vreselijk mens. We hadden al reviews gelezen dat ze niet zo tof was, Maar we dachten: ach, we slapen er toch alleen maar. Nou, ga liever naar een iets duurder hotel met betere service. Geen enkele keer schone lakens of handdoeken gekregen, chagrijnig mens die de plek runt en super gehorig! Je hoort mensen praten naast je en op de gang alsof ze naast je bed staan.

Datum van verblijf: juli 2018