25 augustus 2016 beoordeeld

Voor de derde maal op rij waren we te gast in dit hotel. fantastisch personeel zowel aan de receptie, het restaurant, de barmannen en -vrouwen, de hoveniers, de kuisploeg, de onderhoudsmensen en de de managers. Het eten is er steeds afwisselend en vers. Voor wie de Griekse keuken niet lust zijn er verschillende alternatieven o.a. spaghetti op twee verschillende wijzen.. Het is er altijd kraaknet gekuist. Iedereen wordt er bediend en geholpen met een brede glimlach van het ganse personeel.Wij voelen ons hier echt goed thuis.

Kamertip: De bungalows met zeezicht zijn fantastisch. Met kinderen kun je een bungalow huren met een aparte slaapkamer.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
10 augustus 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel die altijd klaar staat om te helpen.
De dranken waren van goeie kwaliteit.
Het eten was zeer lekker.
zwembaden waren ok.
Goede bus verbinding met Kos stad om het uur.
Zeer net en goed onderhouden.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
10 maart 2016 beoordeeld

Familiekamer, gelijkvloers in een bungalow, was ruim genoeg, aangenaam, koelkast op de kamer. Proper, lekker eten, personeel heel vriendelijk. we hebben enkele dagen een auto gehuurd en zijn zelf op verkenning gegaan. Is de moeite, ook gaan fietsen maar dat was met een dochter van 8 iets minder door de warmte.
Zwembad met glijbanen = super voor de kids.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
24 augustus 2015 beoordeeld

Voor de tweede maal waren we te gast in dit toffe hotel. Het eten is werkelijk top en je kan er genieten van de vriendelijkheid en gedienstigheid van het toffe personeel dat dag en nacht voor zijn klanten paraat staat.Dit jaar was ook het animatieteam onder leiding van Marvin top. De shows die zij gebracht hebben waren quasi professioneel. De tuin (die heel goed onderhouden wordt) en de omgeving stralen de nodige rust uit als je van een lekkere ontspannende vakantie wil genieten. Je voelt je er direct thuis en iedereen begroet je daar van 's morgens tot 's avonds. Een echte aanrader!!!!

Kamertip: kamers aan de zuidkant van de velden zijn rustig gelegen (bungalows en kamers in het hoofdgebouw.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
20 juli 2014 beoordeeld

Alles in dit hotel is fantastisch! De vriendelijkheid de service in het restaurant (Irini, Natasia, Anestis, zelfs de jobstudenten geven je direct een gevoel van thuiskomen). Het eten is voor elk wat wils vlees, vis, vegetarisch en voor degenen die niet alles lusten is er elke dag spaghetti met verschillende sausen. Voor de kinderen is er een apart kinderbuffet. Het dessertenbuffet is prachtig. De koks doen allemaal goed hun best, er is showcooking, alles wordt op tijd aangevuld en alles is steeds vers. ook aan de poolbar zijn de barmannen (Kostas, Christos en Roland) de sterren om verschillende cocktails te maken. Je wordt er ook goed opgevangen door de guest relation Nefeli, die voor alle klanten het onderste uit de kan haalt.De kamers zijn voldoende (de badkamer kan misschien iets van verandering gebruiken. Maar alles wordt tot in de puntjes onderhouden door deskundige poetsvrouwen. Ook de enorme hoteltuin (prachtig) wordt door George en zijn compagnon verzorgd alsof het hun eigen tuin is. Voor ons was het weer een geslaagde vakantie die na 18 dagen nog te kort was.

Kamertip: De bungalows zijn gevestigd in de tuin en hebben allen een heel mooi uitzicht, vooral op de 1ste verdieping.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met een partner