Snaptravel
eDreams
Travelocity
Beoordeeld op 25 augustus 2020 via mobiele applicatie

Matig hotel in Kos stad.
Hygiëne in verband met het Corona erg goed, iedereen draagt een kapje en er word continu schoongemaakt beneden bij de receptie en na het ontbijt.

Verblijf was van maandag tot maandag en in verband met het virus hebben ze de kamers minder vaak schoongemaakt.
De eerste schoonmaakt heeft 3 tot 4 dagen geduurd terwijl ze daarna iedere dag zijn langs geweest.

Ontbijt was erg goed geregeld.

Vanwege de temperatuur was een airco op de slaapkamer wel nodig maar helaas kwamen hier extra kosten bij van 6 euro per nacht.
Had dit bij de prijs inbegrepen in plaats van de afstandsbediening achter houden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020

Prima hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.
Bij vertrek iets misgegaan met de betalingen. bij thuiskomst contact gehad via de mail . Probleem werd uitgelegd en financieel meteen terug gestort op mijn creditcard.
Zeer goed en correct afgehandeld. zeer vriendelijk personeel die goed omgaan met de corona regels

Beoordeeld op 28 juli 2020

Keurig schoon en net hotel. Vriendelijke familie die goede service heeft. Goed verzorgd zwembad en bar is prima voor drankje en snack. Erg kleine badkamer en uitzicht kamers zijkant niet mooi. Ligging prima, want alles op paar minuten loopafstabd. Hotel is wel 3 sterren waard en je krijgt waar voor je geld. Helaas nu wel gedoe met ontbijt ivm Corona regels. In wacht staan en exact aangeven wat je wenst, maar kan hotel niks aan doen. Al met al dus prima hotel.

Beoordeeld op 23 juli 2020

Dit hotel is en 2* hotel maar de aandacht die er aan het hotel en de gasten wordt besteed is 4* plus waard. Het is brandschoon, kamers zijn ruim genoeg, allen met airco, badkamers klein maar prima. Het is soms wat gehorig maar ook dat stoort niet. Ontbijt is minimaal maar hebben wij niet genuttigd omdat we er liever op uit gaan.

Ligging is fantastisch écht!! 10 min lopen naar het strand en 1 min van restaurants en winkels. Huur een fiets bij Ideal en fiets langs de kust naar het strand van Tigaki (1 uur) waar je bij taverne Plori heerlijk kunt lunchen en op het strand kunt liggen zonder herrie.

Groot compliment aan de eigenaars en het personeel van het hotel die in deze Covid19 tijd er alles aan doen om, ondanks alle regels, eea zo soepel mogelijk te laten verlopen. Echt top gedaan! Voelt heel vrilig en als thuis zijn.

Hotel is a 2 * hotel but the attention paid to the hotel and the guests is worth 4 * plus. It is spotlessly clean, rooms are spacious enough, all with AC, bathrooms small but fine. Sometimes in the night it can be a bit noisy but that does not bother either.
Breakfast is minimal but we did not eat it since we like to eat out.

Location is fantastic really !! 10 min walk to the beach, 1 min from restaurants and shops. Rent a bike from Ideal and cycle along the coast to the beach of Tigaki (1 hour) where you can have lunch at the Plori tavern and lie on the beach without noise.

A big compliment to the owners and staff of the hotel who, in this Covid-19 time, do everything they can to make things run as smoothly as possible, despite all the rules. Really well done! Feels safe and like home

Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij zijn een weekje in Kos en wij zijn super blij dat wij de keuze hebben gemaakt voor dit familiebedrijf.
Dicht bij het strand, de haven EN het centrum. Alles wordt continu schoongemaakt en schoon gehouden. Kamers zijn niet de grootste op Kos, maar wij gaan niet naar Kos om op onze kamer te verblijven. Mooi groot zwembad en geen handdoeken leggen.
Top service!